Saturday 12 November 2011

makin hari makin sengal kau nyah ;p

tajuk entry dah hot . satgi ada la tu mulut-2 busuk nak kata aku gunakan blog sebagai platform untuk mengata , marah cari publsiti murahan ka apa ka kan ? kau hengatt aku tak tahu ? hukk =='

okay , meh kita gunakan prinsip *blog aku so suka hati aku la kan . kau mampu ?*

ada mana-2 yang nak kata kat aku tu meh kata depan-2 yea , kurang sikit dosa yang dah berbakul bakul tu :) hehek . kembali ke tajuk asal . aku neh kan semakin hari semakin sengal dengan perangai seseorang neh sehinggakan aku rasa seperti nak mengeluarkan kata-2 yang tak enak . but , alhamdulillah aku masih dapat kawal diri . tapi kau memang pailang . kau buat perangai yea ? nak aku tunjuk perangai aku plak ke ? kalau nak , just kasi inform kat aku .

boleh tak kalau kau jadi someone yang membahagiakan sikit . sikit pun jadi la . tayah la nak tunjuk sengal dekat aku neh ha . tak hingin pun aku nak tengok semua tu . tak luak la senang cter kan . kau tak tak apa yang aku sering ingatkan kat diri aku yang kerdil kat mata ALLAH neh ? aku hanya ingat yang aku kena sabar dalam menghadapi situasi mcm mana sekalipun . aku nak berperang neh . jangan la menguji kesabaran i yea . i tak sukewww la you . so , please yea ^-^ im begging you . nah , aku dah merayu teruih . kau ingat senang aku nak merayu kat org .

kalau la kau ada depan mata aku , boleh la aku beletiaq kat kau pongpang pongpang . buat muka tak puas hati , kembangkan hidung tanda susah nak bernafas , kecikkan mata tanda tak puas hati . tapi aku takkan buat semua tu sebab .. sebab apa ? sebab aku masih boleh bersabar . atoto , penyabar nya aku . sabar la sangat kan ;p oh yea , i ada pesanan kepada you wahai the sengal sayang , please talk to my hand and please backoff : /

p/s : adakah entry aku macam tak best dan marah gila-2 ? maafkan sayaa . assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment