Monday 10 October 2011

entry penyesalan :)


pernah hampa menyesal selepas buat sesuatu keputusan ? aku pernah . sampai sekarang aku menyesal . kalau aku jumpa dye balik , aku sendiri yang akan minta maaf kat dye . aku rela letak tepi ego aku jauh-2 sebab nak minta maaf . entahla ,  kadang-2 terpikir juga kenapa aku lepaskan seseorang yang sangat baik , yang tak pernah sakitkan hati aku . benda yang aku sangat pasti sekarang neh , yang dye bahagia dengan kerja dye sekarang . alhamdulillah .

kadang-2 dye kol or msg , nampak mcm dye bahagia . entah-2 betul keputusan aku masa tinggalkan dye duluk . kalau betul keputusan aku , alhamdulillah . kalau tak betul , taktau nak kata apa . HAHA . setiap perbuatan akan dapat balasan . dan sekarang aku dah dapat balasan dye . terima weh , terima ngan hati yang terbuka gila-2 . memang ALLAH maha adil . boleh kot aku buat statement yang aku terima semua dugaan neh ?

itu yang kita cari , itu yang kita kena terima . rasa-2 mcm tak boleh terima dah , sila lempaq jauh-2 . lari selagi mampu , nyorok selagi kuat . ada kaitan ke ? segala dugaan neh menguatkan aku walaupun aku kaum lemah . otak makan matang , mulut makin lancang , silap cakap kena pelempang . kau ada ? HAHA . takde buat cara takde . huh ;p

sekian jea entry aku harini :) happy with your life , kawan :)

p/s : assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment