Tuesday 4 October 2011

3 bulan pertama =='

assalamualaikum warahmatullah wabarakatuh .

rindu gila kat blog aku yang sekoq neh . haritu takleh sangat buka . kena remove la apa la . tengok-2 harini masa nak update another blog , boleh pula bukak blog alah aku yang satu neh . time aku tengah syiokk-2 ngan blog tengku lea , blog neh pulak timbul . bagaikan orang ketiga dalam sesuatu hubungan hang tahu . HAHA . btw , imissyou a lot my blog sayang . i really missyou sampai i teriak okay . bagai ditiup angin lalu *tiba-2* :D

okay , sepanjang blog neh menghilang for a few weeks , aku dah melahirkan satu lagi blog . yeah , i really love that blog more than this blog . bagai kacang lupakan kulit . salah aku ka ? ofkos nope . sape suruh menghilangkan diri cenggitu jea ==' kannn ? tahun baik , bulan baik , minggu baik , hari baik neh aku nak buat satu statement berani mati sikit .

DEAR ENCIK SAYANG : HAPPY ANNIVERSARY YEA .

dah habeh mati ke statement aku neh ? biasa-2 jea . okay fine .

p/s : assalamualaikum . kbaii !

No comments:

Post a Comment