Sunday 9 October 2011

sedikit stress =='


assalamualaikum silent readers aku semua . rindu ? rindu hampa juga . lama tak menaip entry kasaq dekat blog yang satu neh . rindu sangat . kembali ke tajuk asal . siyesly , aku tak tahu apa yang aku stress sangat . mungkin keadaan sekeliling . maybe la kan . dengan sekolah lagi . masyaallah  tekanan tak mau , mau . selalu mcm neh . bila tahun aku nak exam yang besaq-2 jea , tekanan yang aku rasa makin melampau lampau .

masa pmr dulu pun mcm tu . bila nak dekat dengan hari dye lagi la banyak tekanan yang aku kena lalui . time tu rasa nak bunuh diri , menangis sepanjang malam , takmau cakap ngan sape-2 , jalan-2 ambik angin tanpa hala tuju seperti orng gila yang dahagakan perhatian dari jabatan kemasyarakatan . ada ke jabatan cemtu ? insyaallah ada .

dalam tekanan aku , aku masih belum sampai tahap nak teriak sampai bengkak mata aku . aku masih lagi dapat online fb dengan baik dan mengupdate blog dengan jayanya . blog dengan anak SAJEN WAHAB mana dapat dipisahkan . sekarang neh aku dalam proses study untuk spm yang tak lama lagi neh . bila dah sampai tahap aku serius dengan study aku , blog aku akan abaikan , any msg aku takkan hiraukan , org yang terdekat akan aku letak jauh-2 dari aku . so aku boleh concentrate my study well .

aku akan off phone berminggu takpun off phone sampai habes spm . entah , aku sendiri tak tahu apa yang aku akan buat . buat mana-2 yang tetiba tak dapat contact aku tanpa any notice , im sorry :) for my own good too .

p/s : assalamualaikum ;)

No comments:

Post a Comment