Tuesday 20 September 2011

jiwang sebentarbersama KITKAT # part1

Di Saat Aku Ingin Bermesej .. Kau Pulak Nak Tido ..
Di Saat Aku Ingin Berjumpe .. Kau Pulak Takde Duit ..
Di Saat Aku Ingin jujur .. Kau Pulak Tak Percaye ..
Di Saat Aku Ingin Keluar .. Kau Pulak Membebel Takkasi Keluar ..
Di Saat Aku Sakit .. Kau Pulak Yang Over Risau ..
Di Saat Aku Merajok .. Kau Pulak Beria2 Nak Pujok ..
Di Saat Aku Ingin Pergi .. Kau Pulak Yang Sedih ..
Di Saat Aku Tiada .. Kau Pulak Yang Mengalir Air Mata ..

Di Saat Aku Mencintaimu .. Kau Pergi Meninggalkan Aku =='

Di Saat Itu Lah .. Kau Dan Aku Saling Merindu .. ♥


okayy . coretan diatas tiada kaitan bagi mereka yang hidup mahupun yang sudah tiada . sekadar suka-2 dan tiada apa-2 maksud . aku copyy dari fesbuk ;) hehee . ENCIK PAIJI SAYANG , CIK EEYA SAYANG rendu awak . lama betul kelas awak harini kan ==' sabar jea la kan . nanti dah balik , msg-2 i tau syg . HAHA . *gewdiks sat* 


apa yang aku copy dari fesbuk neh , sama jea apa yang pernah terjadi kat aku . lawak la pulak bila ingat zaman cintan cintun aku dulu . kecik-2 dah bercinta kan ? tak menahan . bila gaduh sikit jea teriak . hehee ;) nama pun perempuan . kena marah pun boleh teriak sampai bengkak mata . tehee . hati tisu betul aku neh . tapi tak serik jugak ==' btw , terima kaseh la buat mereka-2 yang pernah bertandang dalam hati keciq saya selama neh . kerana anda la saya tahu erti sayang , erti berkasih , erti kemarahan , erti kecemburuan , erti ketidakpuasan hati dan bla-2 . 


lupakan semua itu , kasih takkan terpaut kembali . eceh . HAHA .


p/s : assalamualaikum ;)





No comments:

Post a Comment