Thursday 19 May 2011

demam blog ! ;)

hye korangs ! assalamualaikum ,, selamat pagi , selamat tengahari , selamat petang , selamat malam ;) kalau korang baca time pagi entry aku neh kira selamat pagi la yea , kalau yg baca petang tu selamat petang ,, yg baca malam tu selamat malam la , kalau tengah2 malam tu , kira burung hantu dah ;)) nak share ckit la ngan hampa kan ;) demam blog ? sape yg demam nya ? as we know , demam blog neh dah bertahun tahun dah berlaku ,,tapi fo budak2 SMKJ , kami baru dapat kesempatan nak bwt semua neh , stended la kan ;) SMK JUNJONG tgh cari blogger2 from SMKJ ;) so , sana sini aku dengaq pasai blog2 neh ;) and sekarang pun semakin ramai yg tengah nak bwt blog ,, 


alhamdulillah , so kira bnde neh dapat sambutan hangat la kan ;) for those yg baru nak buat tu buat elok2 tau ,, buat lawa daripada blog aku k ;) aku pun baru lagi berjinak jinak , merangkak rangkak  dalam dunia blog neh ;) so kalau nak tanya serba sikit tu insyaallah aku boleh bantu ,, ikot kemampuan aku jugak la kan ;) jangan duk tanya bnde pelik2 plakk , haram aku takleh jawab nanti =_=  KALAU la hampa malu nak tanya aku , hampa boleh tanya kawan2 seperjuangan aku , zul PRA U ,, jamri , ayu , aten(budak2 5M) eyqa from 4M , najihah also from 4M  ,, ehhe ;DD aku neh bukannya pro sgt ;) hhee~ sory la kalau ada nama yg aku tak sebutt ;) so , enjoy la dalam dunia baru neh yea ;) aku enjoy buat bnde alah neh sebab PUAN ZAILINA cute miut kasi support kat aku pasai penulisan dalam blog neh ;) so , betambah lagi la semangat aku ;)) 



act , aku dah lama mengidam nak bwt bnde neh tapi tak kesampaian sebab faktor2 tertentu yg tak dapat dielakkan ,, segala kesulitan amat2 la dikesali =_+ before this aku hanya jalan2 tgk blog owg ;) aku suka baca blog CIK EPAL , and si cantik manes NURUL AIN ABD SALAM , ASHPAQ , and bape2 owg lagi laa ;) oke la , cukup la ntok arini ;) nak besiap2 kuaq ngan membe plak ;) mencari ketenangan ;) nak follow ? jum ! ;) hehee , bye hampaa , assalamualaikum ;)

p/s : gudlyck to all new bloggers SMKJ ;) usaha tangga kejayaan ;) yeah !

No comments:

Post a Comment