Friday 20 May 2011

lepaking dgn budak2 hot stuff ! ;))

assalamualaikum ;) tak jwb dosa kalau jwb sayang ,, alhamdulillah ramai yg syg aku ;DD arini kami kuaq ambik angin , cari ketenangan , hilangkan stress and happy2 together ;) hehee , kami just p landmark and karok doploh lagu ;) semuanya ditaja oleh mohd jamri ! ;DD thnx awiee ;) mmg salah kalau karok neh sbb membazir ;) tapi just nak nyanyi2 jea , takpe kan ? ;) hukk =_= ops ! lupa plak nak btau sape hot stuff yg dimaksudkan ,, tgguu jap eh ;))

                      tadaaa ! hot stuff pertama , cik ayu sygs ;)

                     hot stuff kedua , cik nad sygs ;)

                     hot stuff ketiga , cik wanie sygs ;)

                 hot stuff keempat , encik awie sygs ;)*bank negara*

                            hot stuff kelima , encik yan sygs ;)

hot stuff terakhir yg tak bape nak hottt , cik sepett mata kecik ;p


mesti ampa duk kata *hot stuff la sangat kan ,, bajet jea lebih* , eh ! kisah ke aku ? langsung tak kisah yea ;)
heran ke nape aku duk tulih sygs2 tu ? tak payah heran ;) tu hanya suka2 dan tiada maksud yg tesirat mahupun tersurat =_= lepas balik dari landmark tu kami parking plak kat pasar malam taman selasih ;) teka la kami jmpe sape ? tkmau teka sudah ;p tadi kan , kan , jmpe pengetua kami yg cute miut , kecik2 jea org dye , sape lagi kalau bukan PUAN HAJAH SYARIFAH*sory kalau silap eja* ;)) siyes gelabah time tu , tup2 dye nampak jgak kami ,, apa yg kami buat ? kami senyum jea la , senyum tk perlu kata apa2 ,, hahaa ;) dye pun senyum balik , ah , beliau sangat comeii walaupun beliau pakai baju biasa2 jea tak seperti selalu ;) pengetua spoting oke ;) dalam keadaan angin yg sepoii2 bahasa yg menampar pipi dgn lembutnya ,, terjumpa plak dgn sorg lagi cikgu ,, alamakk ! dalam hati aku duk kata *banyak plak cikgu yg aku jmpe arini* ;) nasib badan ;) sape plak cikgu yg seterusnya yg aku maksudkan ? ENCIK KALILI ! time tu duk pikiaq la kat mana nak sorok muka sbb malu ,, hehe , last2 buat kering jea laa ;) aku kan hot stuff ,, hahaa *perasan lagi* ,, sudah2 la aku cerita kat hampa kejadian harini ,, jenuh la kalau nak lebih2 ,, melampau ! ;DD bye hampaa ;) 

p/s : jangan terasa apa yg berlaku ;) hehee , assalamualaikum ,, have a nice dayy ! ;)

No comments:

Post a Comment