Thursday 19 May 2011

terkejut + tension ;)

hye korangggs ! assalamualaikum ! hampa sehad ? alhamdulillah ;) saya a.k.a cik sepett pun sehat sahaja ;) dah sehari saya tak update blog ;) rendu plak rasanya ,, hehee ,, ada masalah teknikal doe ,, maap yea ! oke guys , first of all , aku nak nyanyi sat ,,

                 happy birthday to you ! happy birthday to you ! happy birthday to SHAHRUL NIZAM ! happy birthday to you ! ,, hampa bukan dengaq pun sore aku kan ,,
  
oke ,, kembali ke tajuk asal yea , apa yg terkejut sgt la kan ? or sekadar gimik semata mata ,, aku bukan nak show off la kan , tapi saja nak share kat hampa apa yg terjadi harini ;) tak salah kan ?*banyak sgguh kan*  arini pemilik blog Aku Nescafe telah bertanyakan sesuatu ,, dye tanya nak masuk pertandingan nyanyi tak 26 or 27 aribulan neh ,, hm ,, tengah enak melantak perut ,, selera aku tetiba sedikit mati ,, hehee , sebab aku duk pikiaq tarikh yg dye bagi tuu , tinggal bape ari lagi jea ,, agak2 aku boleh buat tak ? adeh , lupakan sekejap pasal tuu ,, masuk ke tajuk tension plak , apa yg ditension sgt ? tension pasal exam mid year jea pun ;) arini exam math ngan pendidikan kesihatan , dua2 paper terbaikkk doe ,, siyes habaq ang ! hahaa ;D yg paling best paper PK la ;) senang gle ;) thnx ntok ENCIK ABDULLAH sbb buat soalan yg tak mencabar minda saya dan kawan2 saya :D soalan PK just ttg dadah , stress , perkahwinan and bla2 , setakat perkahwinan tu terang2 kami semua terer :DD *sedikit bongkak* 







oke guys , neh la calon2 SPM yea , cemane boleh men snap2 gambaq dalam kelas time exam plak tu ? jangan duk tanya pasaipa ,, gimik jea sume nehh :DD*cover* nampak tak gambaq yg last tu ? tu la gambaq cik sepett !jgn habaq kat owg tau , neh rahsia kita2 jea ,, oke la , takat neh jea kott , ingat aku rajin nak tuleh banyak2 ,, karangan CIKGU DALILAH pun aku tak tuleh panjang2 cemnie tau dak =_= bye hampaa ;) see you in another blog yea , assalamualaikum ;)

p/s : sayang hampaa ;)

No comments:

Post a Comment