Monday 16 May 2011

pengalaman terbaik sepanjang hidup =_=

assalamualaikum ! tak jawab dosa kalau jawab sayang ;) hye korangggg !*sedikit gediks* stOry mOry meh ;) okeh , blog aku yg kedua neh ,, maybe aku akn lebihkan bercerita ttg kawan2 , skola , cikgu dan bla2 ;) kenapa ? sebab tahun neh tahun akhir aku kat skola ;( sedih kott , apa pengalaman terbaik sepanjang hidup ? pengalaman tu adalah zaman persekolahan ;) hampa tahu kot aku sekola mana kan ? so tak payah la aku mention banyak2 kali ;) takpe la , aku mention lagi sekali la , sekola aku SMK JUNJONG ;) hehee ~ mesti hampa rasa aku gila ,, kesah aku ? ;p aku dah menimba ilmu sejak form 1 lagi kat skola serba hijau neh ;) jujur la aku kata kat hampa , masa mula2 aku dapat skola neh , sumpah aku takmau , sebab ? sebab aku dengaq macam2 cerita yg tak enak =_= tapi disebabkan result UPSR aku tak berapa nak gempak mcm koranggs so dgn nasihat Encik Wahab dan Puan Zailina cute miut , aku gagahkan diri ;) masa pendaftaran , punya la bersepah membe2 aku sambung blajaq kat sini ;) gle babi punya happy ;) *termencarut* high class oke skola nehh , bangunan dia pun high2 ;D setelah hari berganti hari , minggu berganti minggu , bulan berganti bulan , baru aku sedaq yg sekolah neh tak la seteruk yg dicerita oleh anasir2 luaq ! dari form1 sampai form3 aku duk kelas SETIA ;) first class oke ;) selalunya first class neh budak2 dye pandai ckit , baikk2 sumenya ;) termasuk aku ;D awat2 ? ampa jeles ka ? ;p alhamdulillah aku dapat amek PMR kat skola neh dan result pun boleh gagah ;) thnx ntok cikgu2 yg mengajaq saya selama neh ;) kalau la saya boleh list nama2 cikgu berikut ;)) terima kaseh juga kepada pengetua2 yg sangup bertungkus lumus menaikkan taraf skola ;) masuk form4 aku dapat kelas sastera ;) atau dikenali sebagai 4maju ;) CIKGU ABDULLAH salu bagi semangat kat kami , dye kata "jangan disebabkan hampa budak kelas sastera hampa takleh maju ;) pastu kan , kalau org tanya hampa budak kelas mana , hampa kne jawab hampa budak kelas 4 MAJU SASTERA 1 ! cikgu ABDULLAH neh comeii oke ;) walaupun dye garang tapi sometimes dye lawak dan sekepala ngan kita ;) dye ajaq kami sivik ;) act , banyak cikgu2 yg salu bagi semangat kat kami ;) terima kaseh cikgu ! zaman form4 zaman yg indah ;) budak kelas yg sporting , kepala gila2 , cerdik2 belaka , caring tetapi agak nakal dan aku sebagai penolong depa terasa bangga dapat budak kelas mcm depa ;) siyes habaq ! form5(2011) zaman ntok aku dgn kawan2 seperjuangan berperang dengan SPM ;) tahun neh kami kne work hard , study smart and mcm2 lagi ;) dari apa yg aku tgk dan analisis , budak2 kelas aku neh ada cita2 yg bagus ;) kalau kami berusaha , confirm cita2 kami tercapai ;) insyaalah ! thnx ntok PUAN HAJAH  ASHIKIN yg sanggup jadi guru kelas kami dan sentiasa sabaq ngan kami ;) cikgu baik ! akhir kalam*CIKGU KHALID yg ajaq* , for budak2 5 SAINS , 5 MAJU SASTERA 1 , 5 JAYA , and the last one 5 MPV , goodluck guys ! cikgu SMKJ syg kita dan depa nak yg terbaik ntok kita ;) marah depa ada sebabnya ;) 
p/s : doakan kami semua ntok SPM neh ;) kami pn akan doakan hampa tak kesah la hampa budak SMK TAMAN JELUTONG ka ,, SMK SULTAN BADLISHAH ka , SMK ANNES CONVENT ka *sory kalau silap eja* , SMK AIR MERAH ka , SMK KULIM ka or mana2 sekolah sekalipun kat kulim , kedah and malaysia neh ;) batch 2o11 SMK JUNJONG terbaikk sebab dapat cikgu2 yg terbaikk and pelajar2 yg terbaik juga ;) oke la , bye hampaa ;) thnx sbb membaca ;) assalamualaikum ;)




No comments:

Post a Comment