Sunday 11 September 2011

apa yang aku nak kalau aku LULUS SPM ? ;)


salam kebahagiaan semua ;) act , aku seat for SPM bukan sekadar nak lulus saja okay . tapi untuk menyelamatkan diri , saja la aku tulis LULUS kat situ . hampa ada masalah ? takde kan ;)

target aku untuk SPM banyak jugak la A yang aku nak ragut(dah macam kambing pula main ragut-2)  . insyaallah , kalau ada usaha ada la kejayaan aku . aku pun dah makin rajin sikit . alhamdulillah . berkat doa semua org . tehee ;) aku bangga dengan diri sendiri .

kembali ke tajuk entry i yang hott-2 giteww , apa yang saya nak kalau saya LULUS spm ? for sure , apa yang aku nak neh aku akan minta dekat PUAN ZAILINA dan suami beliau . nak taknak mereka harus tunaikan juga . hehe . saya kan anak mereka yang kasiaq . apa yang saya nak neh pastinya bukan rumah banglo , bukan juga swimming pool , bukan juga basikal fixie , dan juga bukan kamera jenama nikon ka canon ka dan apa-2 jea la ;)

saya hanya mahukan seekor kucing yang gebu , yang mempunyai bulu yang lebat , yang mempunyai dua biji mata , sebatang hidung dan mulut , tak lupa juga kaki dan tangan . OMG ! i really want it . i wish my dream come true . dah lama aku berhajat nak bela binatang berbulu lebat sebegitu . tapi disebabkan faktor kesihatan yang tak mengizinkan maka binatang tersebut amatlah jarang untuk dijumpai di area rumah aku ;( yang rajin aku duk bela kat rumah aku sekarang neh binatang yang kaler merah , kadang-2 kaler hitam . maksud aku semut . geli weh ngan semut . dah la kecik . tapi semut tu binatang yang rajin =='

berbalik kepada bintang berbulu tadi , ciri-2 binatang tersebut metilah :
-> berbulu lebat gila vavi .
-> berbulu putih takpun cekelat . takmau hitam . dalam gelap tak nampak .
-> bermata oren . kalau susah sgt nak dapat , kaler apa-2 pun tape la .
-> nak yang jinak + manjeww-2 .
-> nak yang perfect anggota badan . takmau yang OKU ataupun yang berpenyakit buasir .

nak bodek PUAN ZAILINA . kalau dye takmau tunaikan , aku takmau seat for SPM . boleh tara tu ? hehee ;)

p/s : assalamualaikum ;)

No comments:

Post a Comment