Saturday 17 September 2011

paiji sayang kawan-2 eeya . HAHA ;)


salam readers-2 kesayangan ;) sayang ke ? heee ^-^ okay , semalam sy buat open house . syukur alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar dan jayanya . alhamdulillah jugak , tetamu VVIP aku *maya shuhada dan adik beliau , boy * sampai jugak dekat kulim tercinta neh . depa naik bas sendiri kott . kalau aku tak naik dah . aku cukup fobia dengan bas neh . hang bagi p la seribu hengget pun aku takkan naik . bukan nak menghina , tapi i seremmm nak naik kenderaan besar seperi itu yang berkaki empat =='

berbalik kepada cheqita pasal open house yea . act , aku bajet tak ramai yang akan datang majlis reunion + bacaan yasin+ open house yang aku dengan maya serta jiran kesayangan neh anjurkan . tapi lepas bacaan yasin tu makin ramai pula yang datang bertandang . ada yang aku kenal , dan ada juga yang aku tak kenal ;) ada juga membe-2 fesbuk dan ada juga membe-2 dari sekolah lain . btw , tengs sebab sudi menghadirkan diri ;) really appreciate okay ;) lots of love untuk hampa ==' tehee . tengs juga kepada SM ZAMRI sebab menjadi tekong bacaan yasin ;) sayang anda dan family anda gila dasyat ! ;)

tengs juga buat membe-2 yang sudi tolong dan sanggup berpanas . hahaa . tengs juga buat budak-2 sains yang datang semalam walaupun tak ramai . tengs juga untuk budak-2 sastera yang datang walaupun ramai . tengs juga untuk ENCIK H and the geng yang sudi datang . million tengs untung PUAN ZAILINA sebab sudi bersusah payah untuk sy . sayang you okay ! ;) tengs untuk adek-2 saya yang menyibuk serta menolong dan tengs juga kepada SAJEN WAHAB sebab sudi meluangkan masa walaupun sy tahu anda sibuk bekerja ;)

sibuk punya pasal sehingga saya terlupa kepada ENCIK SAYANG . kesian beliau . hukk ==' saya terlupa nak call mahupun messege beliau gara-2 terlalu busy melayan tetamu sehingga beliau diabaikan . sah-2 beliau rindu sy gila-2 punya . kan ? kan ? saya pun rindu awakk , b ==' hehee , lepas jea ada dua org mamat yang bagi duit raya kat aku , teruih aku p topup . pastu call la ENCIK SAYANG . rendu gila nak dengaq sore kasaq dye . eh , kasaq ka ? hanya tuan empunya badan yang tahu . HAHA .

kesempatan neh juga , aku nak wish HAPPY BIRTHDAY to membe terbaikkk aku ! FATIN NABILAH BINTI ISMAIL . sweet seventeen yaw . heee . may ur wish come true . harap-2 dapat la jumpa kekasih hati yang sesuai dengan hang dan semoga happy dengan org sekeliling termasuk saya tau . sorry , takde present for youu =='


p/s : we had joy we had fun . terima kaseh sebab meriahkan majlis saya semalam yea kawan-2 ;) assalamualaikum ;)

No comments:

Post a Comment