Thursday 8 September 2011

selalu kena marah saja kan ? =='


salam cuti sekolah terutamanya buat budak-2 negeri kedah ;) tehee ;) harini cuti , esok juga cuti . memang boringg . nak study tapi malam baru boleh masyukk ;) siang-2 hari menatap benda alah neh jea la kot ;)

petang sikit baru ada aktiviti . aktivitinya hanya berkunjung ke rumah membe dan bukan membe ;) maksud aku open house . macam banyak plak open house yang aku kena redah harini . tak pergi kang rasa ralat pula . membe-2 pula dah mula hantar msg . "iya , nak pegi tak ?" . hm . jawapan aku , inysaallah ;) hehe . caring betul budak-2 hot neh ngan aku . mana jea depa nak pegi mesti ajak aku . nak menggila pun ajak aku , nak membuncitkan perut pun ajak aku . takpun aku yang ajak depa ;) nampak sangat kami saling memerlukan ;)

actually , aku ada geng-2 yang sangat best sehinggakan ada orang luaq yang teringin sangat-2 nak jumpa dengan kami semua . katanya kami happening , kepala gila-2 . saya setuju ;) untungla saya ada membe-2 yang happening dan kepala gila-2 . untung juga saya ada balak yang kepala gila-2 juga walaupun sedikit pemalu :D malu ka ? ah , tak tahu . HAHA .

nak share sikit . aku ada masalah komunikasi ngan cikgu bm aku . haha . aku taktau la kenapa aku sayang sgt cikgu bm aku neh . dah berapa kali kalau nama aku dipanggil untuk jawab soalan , mesti aku takleh jawab . teruk gila . bengang juga cikgu tu dengan aku . mintak maaf la cikgu . nak marah saya pun marah la . hehee ==' saya redha . time cikgu tanya tu tak kena time . jangan salahkan saya yea ;) mintak maaf juga masa cikgu duk marah saya tu , saya buat tak tahu jea . sayaa tak kurang ajaq tau ;) cuma saya tak boleh sangat orang marah saya , nanti saya marah balik org tu . hukk =='

p/s : sayang mak pak saya , sayang adek-2 dan abg saya , sayang cikgu , sayang kawan-2 dan balak saya ;) assalamualaikum ;)

No comments:

Post a Comment