Wednesday 14 September 2011

JAMUAN RAYA BATCH 2011 =='

salam aidilfitri semua ;) sedikit penat harini . berbalik kepada tajuk entry , sekolah aku harini ada buat jamuan sempena hari raya . syukur alhamdulillah , semua berjalan dengan lancar walaupun dalam keadaan cuaca hujan yang agak lebat rasanya ;)

bebas plak rasa harini . budak-2 bersiap kalah cikgu-2 . masing-2 pakai baju raya . HAHA . termasuk ngan shawl yang dililit dengan macam-2 gaya . dah segak bergaya tu , tangkap-2 gambar pula . aktvt tangkap menangkap neh dilakukan selepas rehat . nak tangkap gambar-2 pun macam-2 masalah , macam-2 ragam . tak larat nak gelak ;)








 neh serba sikit gambar yang aku dapat tunjukkan kat hampa . yang neh jea yang sporting . yang lain malu sikit . eheh . termasuk aku kot :D balik dari sekolah , aku pergi makan laksa pula . selang sehari mesti aku pergi makan benda alah tu kat tasik kulim . sedap . siyes tak bohong ;)

p/s : apa-2 pun , jamuan raya kali neh berjaya . hehee . nanti plak aku update pasal open house campuq reunion kat rumah aku sabtu neh . assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment