Saturday 3 September 2011

raya 2011 dan blog ;)

SELAMAT HARI RAYA ;) assalamualaikum readers-2 tersayang ;) lama nampaknya saya tak update blog ;) penuh sawang kott . tapi tak mengapa , masih dapat menaip dengan baik dan laju nya . gila takbur kan aku ? sorry ;) seminggu dah raya kan ? malangnya aku masih belum dpaat upload gambaq raya untuk tatapan umum atas faktor-2 tertentu yang tak dapat dielakkan ;)

apa-2 pun , raya aku tahun neh okay-2 saja . suma-2 kuku . takda panas-2 melainkan cuaca yang baik dan tiada hujan yang membasahi bumi yang dapat menghalang perjalanan aku untuk menerjah rumah kawan-2 dan sanak saudara ;) raya pertama , menapak kat rumah tok asma saja . raya kedua buat family day ;) part tu yang paling best sebab semua dapat berkumpul dan buat karoke ;) ada pak saudara aku yang sanggup bergegas pulang hanya sebab nak hadir majlis keluarga tu ;)

ada pula sesi beri ucapan dari setiap ahli keluarga . bila dah sampai turn aku , memang gelabah kot . satu kampung boleh dengaq kot aku punya ucapan . kering punya pasal ,aku bagi jea ucapan yang aku rasa patut . dah bagi ucapan serta bermaaf maafan tu , part mengeluarkan air mata bagi kaum-2 ibu mengandung dan ibu tak mengandung . hehe . maklum la . perempuan kan sensitip ;) aku jea yang gentle . ayaq mata takleh nak keluaq .

raya-2 yang berikutnya hanya beraya rumah-2 membe ;) tak dapekk nak beraya rumah ENCIK SAYANG tahun neh atas sebab-2 tertentu ;) sorry sayang ;) raya haji nanti kita raya sekali okay ;) tu pun kalau sempat . almaklum la , you kan busy ;) busy belajaq ;) sorry tau .

semalam aku dapat berborak sekejap dengan sorang akak neh ;) suara beliau syiokk ;) suka gila . HAHA . tengs sebab sudi berborak dengan saya yea ;) terima kaseh sebab tak marah saya ;) nanti kita jumpa kalau ada rezeki yea ;) insyaALLAH ;)

p/s : raya sebulan kan ? buat mereka-2 yang aku belum terjah rumah anda lagi , harap bersedia ;) assalamualaikum ;)


No comments:

Post a Comment