Wednesday 7 September 2011

B SAYANG EEYA ;)

salam satu malaysia dan salam lebaran ;) semalam entry tak puas hati . harini entry bercampur macam-2 tajuk kot . takda apa sangat yang dapat dikongsikan harini . hanya beberapa perkara yang sepatutnya aku tak buat sebagai seorang pelajar sekolah yang memakai baju dan tudung berwarna putih dan berkain biru muda ;)

first , time cikgu duk potpet kat depan , aku makan kat belakang . makan kuih raya la , kerepek la . macam-2 . siapa suh bawak makanan kan . simpan plak kat tempat aku . pakat paieee la . HAHA . dari pagi sampai balik kira mengunyah jea kerja kan .tak tahu la apa nak jadi .

second : waktu agama : aku tak berapa boleh go sangat dengan ustazah neh . kalau mood kerajinan aku datang jea baru aku boleh fokus . boring dan mengantuk membuatkan aku mengambil tindakan dengan memakai earphone dan dengar lagu kat belakang sambil mengangguk angguk kan kepala tanda aku paham lagu yang dipusingkan =='

lepastu kan , kan . aku ponteng kelas sejarah plak . mengucap panjang aku dengan perangai sendiri . sejarah boring . tak sanggup aku . cikgu dah sampai kat pintu masuk kelas , aku dengan anak-2 buah yang lain lari keluaq kat pintu belakang . konon-2nya nak menyorok la kan . tapi kami menyorok dekat tangga yang dekat dengan kelas . kalau kantoii tu memang syiok la ;) tapi hajat kami untuk memonteng tu hanya la beberapa minit saja . lepas p toilet kami masuk kelas balik . nampak sangat kami baik ;) okay , tu bukan ponteng namanya . tu hanya sesi menjenguk tandas ;)

dalam pkol dua lebih plak , aku buat video dengan kawan-2 yang bertajuk TERIMA KASIH MALAYSIA . konon nya nak buat video pendek tapi tak semua student sporting . tak best . hukk ==' buat video TERIMA KASIH MALAYSIA tapi buh lagu UNGU - PERCAYA PADAKU . lagu tu syok kot . sekali dengaq dah boleh hafal . bab hafal lagu aku terer . kalau soh hafal benda lain memang tak dapat ;) dan harini balik sekolah pukul 4 lebih kot ;(

p/s : B SAYANG EEYA . ENCIK SAYANG yang soh aku tulis neh ;) yea , saya sayang PAIJI ;D ily ;) assalmualaikum ;)

No comments:

Post a Comment