Thursday 15 September 2011

bacaan yasin + reunion + open house AQMAL IYLIA + ZULHUSNI ZAMRI =='

hampa faham tak apa yang aku tak faham ? aku memang tak faham okay . fikiran aku serabut dengan sekolah lagi , dengan kawan-2 lagi . dengan keadaan sekeliling lagi . terasa macam nak bebai pun ada .

sekarang tengah siap-2 kan dengan event esok lagi . secara rasminya , tomorrow is the last time aku akan buat event kat rumah aku sendiri . sebab ? sebab aku give up ! macam-2 songeh . nak bagi makan pun susah . tak bagi makan pun susah . terasa macam syok sendiri pun ada .

papepun , event esok aku akan sambut baik aku punya VVIP iaitu MAYA SHUHADA dengan teman-2 nya yang sanggup turun dari perak ;) thnx syg ;) tak sabar nak jumpa hang ==' walaupun ramai yang tak dapat datang disebabkan masalah apa pun aku taktau dan aku malas nak ambik peduli . nampak sangat aku marah kan ? memang pun =='

aku buat semua neh dengan jiran kesayangan aku ZULHUSNI ZAMRI ;) disebabkan kawan sekelas , serta membe-2 kami adalah orang yang sama , maka kami pun berkerjasama la membuat semua neh . ALHAMDULILLAH aku dapat jiran yang sporting . tak kalut okay ;)

btw , HAPPY BIRTHDAY to NUR MUHAMAD BIN ABBAS ;) may your wish come true and happy-2 selalu nah ==' forever 17 yaw . ada masa kita lepak sekali .

p/s : harap sangat semua berjalan lancar ;) assalamualaikum ;)

No comments:

Post a Comment