Thursday 15 September 2011

entry luahan hati =='


assalamualaikum . hye awakk-2 . okay , harini saya berbudi bahasa sikit okay . sy just nak buat satu entry luahan hati . lepas saya update neh mesti ada yang akan tanya saya macam-2 soalan dan pastinya soalan-2 mereka-2 itu takkan ada jawapan . jyeahh ! ;D
pertamanya , sy nak minta maaf dekat mereka-2 yang sy sayang . sorry kalau saya melukakan hati sesape ==' sy tak bermaksud okay . sy mintak maaf kalau sy mengecewakan awakk-2 semua .

saya harap sangat semua neh berhenti di sini jea . saya dah tak mampu nak berhadapan dengan mereka-2 tu lagi . sebab saya maluuuu ==' saya rasa sedikit serba salah . saya akan cuba jauhkan diri dari awakk . saya akan cuba buat awakk bencikan sy walaupun saya tak sanggup . haih ! ==' tapi kebahagiaan dan kebenaran lebih penting kan ? kann ? sangat bersungguh sungguh sy nak jaga hati org kan . makk aii . tolong paham yea , awakk . yang penting sy sayang awakk . hukkk .

sejujurnya la kan , sy dah tak sanggup . sangat-2 tak sanggup . maafkan sy tau awakk . one day , awakk akan faham kenapa sy buat sume nehh .  minta maaf kalau perubahan sy neh terlalu mendadakk dan awak tak dapat terima dengan hatii dan minda  yg terbuka =='

No comments:

Post a Comment