Friday 16 September 2011

apa yang saya buat ? ==' im sorry cikgu .

 
salam satu malaysia semua ;) comey kan tajuk entry sy . tehee . sebenarnya saya berbelah bagi untuk update blog sy neh dengan menggunakan bahasa melayu tulen . gara-2 ditegur oleh ENCIK SAYANG sebab BM sy hancuq . mentang-2 la beliau terer . huh . *tak jeles* 
hancuq pun takpe la . saya bangga . HAHA . mesti beliau akan teguq lagi nanti lepastu sy akan buat taktau . hehee . *terabuq lagi*

cakap pasal BM kan , kan ? entah hari apa taktau , ada subjek BM . hundred percent memang sy ready menunggu ketibaan cikgu tersebut untuk menjawab soalan-2 yang mungkin akan ditanya oleh beliau ;) kerana saya dah tension dengan beliau dan diri sendiri bila sy tak dapat menjawab pertanyaan beliau dan sy maluu okay ^-^ . cangakk lagi tak malu sebab setiap kali dye tanya mesti aku tak dapat jawab . dahtu kena berdiri sampai beliau suh dudukk . omjayyy ==' sampai hati cikgu . dengan sy pun berkira . huk ==' 

seperti yang dijangka , tetiba beliau panggil nama aku untuk jawab soalan dye . beliau hanya suh sy berikan isi dari petikan tu . dengan tak takut dan bersedia nya , maka saya pun jawab . eksaited okay ;) sudahnya aku jawab , dye kata aku pandai . HAHA , lagi semangat aku buat keje dye ;) aku siapkan homework yg dye bg time tu juga . bila aku duk rilek jea , dye tanya pulak ,

cikgu : iyliaaa , dah siap ke keje ?
saya : *angguk* . dah .
dalam hati * tak puas hati ngan aku lagi la tu * :DD

disebabkan aku duk bersebelahan dengan tingkap , aku pun jenguk-2 la tengok kat luaq lepas siapkan semua keje dye . masa tu , dalam dewan ada sambutan merdeka :) untunggla , budak-2 form5 takleh join . macam meriah jea sambutan tu . siap nyanyi-2 bagai kan . aku tertarik untuk melekat kat tingkap tu lepas dengaq adek-2 junior nyanyi . makk aii , suara macam artis . tertanya tanya aku kat atas neh sebab nak tahu sape insan yang menyanyi tu . memang sedap ;)

yang herannya , kalau student lain datang bertempek kat tepi tingkap tu mesti dye soh duk tempat balik . tp dengan aku dye tak berani kata . HAHA . bukan nak bangga . aku dah siapkan apa yang dye soh so takkan dye marah kan , aku tau dye baik ;) sebab tu sy sayang beliau . 

ayu : hang memang suka bertentangan dengan dye kan ? 
aku : memang pun . apa yang dye tak suka tu la yang aku akan buat . hehee

dye yang dimaksudkan adalah cikgu tersebut :) saya tetap sayang cikgu . mumuahxx sikitt :D

p/s : kalau kau rajin cikgu pun sayangg ;) buat sape-2 yang dah TERcuri kasut converse milik ENCIK SAYANG tolong pulangkan yea . kasut tu semangat beliau okay . tak bahekk tau curi-2 harta yang bukan menjadi hak milik anda , renung-2kan dan selamat beramah . 
tehee . assalamualaikum ! ;)




No comments:

Post a Comment