Monday 29 August 2011

million of loves for ENCIK SAYANG ;)


salam lebaran . puas aku menangis semalam . mula-2 tido pastu bangun then teriak . aku hantar msg kat ENCIK SAYANG yang aku teringat kan seorang akak neh  . ENCIK SAYANG pun layan la aku sampai pkol 2 pagi kot kalau tak silap . jenuh aku kena menjawab dengan ENCIK SAYANG kenapa aku teriak apa la .

ambil berat punya pasal , beliau call aku then nak tahu cerita sebenar . sejujurnya , aku taknak cerita kat beliau masalah aku tu . tapi selepas beliau pujuk punya pujuk , aku pun cerita sebab musabab nya . macam-2 nasihat yang ENCIK SAYANG bagi . first time kot ENCIK SAYANG dengaq aku teriak . dah puas teriak , beliau buat aku gelak pulak . tak dapat la aku nak mengeluarkan air mata gadis aku lama-2 . hehee . you just too sweet la ENCIK SAYANG . tak larat nak gelak sembang dengan you ;) macam-2 you cakap yang buat hati perempuan i tercair :D hahaa . and thnx sebab sudi bergaduh dengan i :D

semalam juga , berduyun duyun msg hari raya yang msok inbox . tengah malam , pagi-2 buta depa antaq msg . jenuh membaca . depa tak rasa nak tidoq awai ke hape . tengah-2 duk baca dengan mata yang tak dapat dibuka dengan luas nya , aku terbaca satu msg neh dari someone yang aku kenal sangat-2 . panjang msg yang beliau hantar . isi kandungan msg tu terdapat penyesalan dari insan tersebut atas apa yg dah berlaku dalam hubungan kami sebelum neh .

aku tak dapat nak tafsirkan perasaan aku masa tu . nak kata happy ke sedih ke apa pun aku tak tahu . dye menyesal sebab berpisah dengan aku . menyesal kemudian dah tak berguna . kita hanya mampu berkawan biasa jea sekarang . masing-2 dah ada komitmen dengan pasangan masing-2 . i have ENCIK SAYANG and you have that girl kan . focus on your relationship , dude ==' kita dah pilih jalan hidup masing-2 kan ? ;) but ,dont worry . anda masih kawan baik saya walaupun ada segelintir kawan-2 saya yang tak menyukai awak ;) lantak kat depa la kan  ==' hm *terasa*

p/s : ENCIK SAYANG , thnx for cheer me up . you never let me down . and i love the way you love me and how you treat me . proud to be yours ;) hehe . thnx a million sayang . assalamualaikum ;)

No comments:

Post a Comment