Monday 27 June 2011

hari sukan SMKJ kali ke 20 ;)

assalamualaikum warahmatullah ;) hye korangssss ;p tetiba hati aku dijentik ntok menulis entry walaupun idea tak banyak seperti yg ada dalam kepala hotak hampa dan blogger2 yg lain ,,  huk ;) harini happy2 saja ,, boring pun ada ,, sebab arini ada raptai sukan jea kat skolah ,, duk kat padang and tgk jea depa ,,

hm ,, tahun akhir aku neh aku masuk aktiviti ATS (acara tgk sahaja) ntok hari sukan esokk ,,mula2 aku plan tamau mai sekolah hari sukan neh ,, tapi disebabkan hotstuff2 aku masuk kawad bagai ,, so aku akan pergi ntok support mereka2 tersebut ,, ayu : pegang bunga mangga ,, nadea : kawad KRS ,, awie : kawad umah hijau tinggal aku , waniey ,, ckin jea duk saja ,, hhaa :D

esok hari sukan ntok SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN JUNJONG kali ke 20 ,, alhamdulillah ,, dah 2o tahun sekola neh menapak dengan megahnya di atas bukit yg menghijau dan indahh ,, 5 tahun aku kat skola neh pun dah byk pengalaman indah dan buruk ,, kebanyakkannya indah2 belaka la ,, kat skola neh la aku dapat agama A ntok PMR ,, semua neh berkat ustazah KHAJAR ,, sumpah , aku takkan penah lupa jasa ustazah neh ,, sangat la penyabaq orgnya ,,

kat skola neh jugak la aku men pusing satu skola sbb nak lari dari ENCIK H yg saja nak dtg tgk sukan kat skola aku yg aku taktau dari ceruk mana dye datang ,, tetiba budak2 class kata ,, ENCIK H ada kat bawah ,, kenangan wehh ;)) terima kaseh ENCIK H ;) dan kerana ENCIK H la aku menyorok dlm tandas =_=

dekat skola neh jugak la aku berjinak jinak dengan jawatan penolong bagi dua tahun berturut turut ,, terima kaseh kepada mereka yg mengundi saya :DD kat skola neh jugak la aku bekawan dgn mereka2 yg sgt unik dan mempunyai pemikiran yg kreatif dan lawakk ,, tak sangka tahun neh last aku kat skola neh ,, sedih ;(

kat skola neh la aku dapat junior yg sangat sportingg ,, malangnya tahun akhir aku neh la depa nak sporting pun ,, masa 2 or 3 tahun yg lepas takmau pulak hampa sporting mcm sekarang nehh ,, nanti aku rendu hampa cena weh ? ;(( nanti aku mesti rendu nak dengaq hampa panggil aku *kak ya* ,, *kak ya comeii la harini * ,, *kak rambut cantik* ,, *kak belog akak yg satu lagi tu sedih la ,, sampai nak menanges* ,, aku sangat terharu ngan depa2 nehh ,,

p/s : buat junior SMKJ yg salu senyum2 ,, teguq kak kat skola tu ,, terima kaseh naa ,, hampa mmg kenangan terindah ,, dan terbaikk ,, buat junior and seniorr yg menyombong tuu ,, hampa boleh blah , tak luak pun aku nak tgk hampa ,, *kasaq* ,, semoga ari sukan esok bejalan ngan lancarnyaa ,, amin ! ;)) assalamualaikum ;)

No comments:

Post a Comment