Thursday 16 June 2011

hati berbunga bunga :D

assalamualaikum warahmatullah wabarakatuh ! ,, sila jawab kalau rasa sayang kat aku ,, arini guna perkataan *aku* jea la eh ,, sebab bagi aku perkataan tu lebih selesa ,, hukk ;) walaupun mcm agak kasaq , ada aku kesah ? takdeeeeeeeeeeee ;p

aapa yg berbunga bunga sangatt hari jumaat yg indah neh ? aku tanya , aku jawab la kan ,, harini bersamaan 17 june 2011 adalah birhtday mereka2 yg aku syg dan kenaii ;) btw , HAPPY BIRTHDAY sygs2 sekalian ,, i loveyou okee ! ;)

tadaaaa , neh birthday gurl yg pertama ;) NORIDAYU BT MURAD , sweet seventeen ;) alhamdulillah , kawan aku neh dah cukup umuq ,, boleh amek lesen kete dah ,, hahaa :D
p/s : hope sgt ang happy ngan sape2 yg ang syg and happy ngan owg sekeliling ang termasuk aku ,, nanti kita celebrate birhtday ang tauu ;) andddd get well soon ,, mumuahx !

second one is SALSHABILLA Bt ZAHRI ;) happy birthday ca syg ,, iloveyouu ,, hehee , keep smiling and stay cute naa ,, kak harap ca happy ngan AZREEN KAZAMA ,, ecehh ,, hahaaa :D sweet sixteen , alhamdulillah dah cukup umuq adek aku sowg neh ,, boleh p amek lesen moto plakk ,, hehee ;)
p/s : sorry takde gamba ,, hukk ;)

oke , tu hanya mukadimah ,, hati aku berbunga bunga sebab arini aku dapat kol free ,, birthday aku ? bukan lah ,, so aku kol la sape2 yg aku nakk ,, then aku kol sowg mamat neh , aku ingat dye tak on phone but then aku miskol dapat plakk ,, maknanya dye on phone dyee ,, agak gembira + gediks ;) hhaa :D then dye soh kol so aku pun kol la ,, aku tak kedekut keditt ,, hehee ,, sembang punya sembang , macam2 cter yg tekuaq ;) alhamdulillah dye sehad kat sana ,,

arini dye dapat balik umah sebab dapat cuti dari pihak plkn ,, so aku agak gembira sebab dapat bersembang ngan dye and dapat tau dye dapat balikk ;) kalau rajin t aku jmpe ang naaa ;) insyaallah ,, walaupun aku dah segan nak jmpe ang ;(

p/s : k la , takat neh jea kott , jupgi nak kuaq ngan geng hot stuff kejapp ;) nak happy ngan depa ;) bye hampa , assalamualaikum ;)

No comments:

Post a Comment