Wednesday, 22 June 2011

saat pembalasan ,,

assalamualaikum ,, apa yg aku nak balas2 arini ? aku just teringat kisah lama yg buat hati kecik aku neh bengkekk ,, makk aii ,, sabo jea la kan ,, aku malaih nak marah teruih ,, aku neh jenis pendam ,, so , aku neh kira manusia yg bahaya *evil* ,, takmau kawan ? ada aku kesahhh ? langsung tak oke !

itu yg kau nak kan ? kau nakkan perubahan dari aku ? tapi ,, kau ? tak aci la kan kalau aku jea yg berubah ,, kau pun kne berubah ,, berubah dari segi perangai kau baru kita bahagia ,, tak sangka kau buta ,, buta dalam segala hal ,, kau sangat pandai berkata kata ,, nama pun lelaki kan ,, dalam semua bnde yg kaum2 lelaki neh cter hanya 50% jea yg boleh kita caye ,, lelaki2 ,,

aku boleh buat apa yg kau nak tapi malangnya kau bukan lagi hak aku ,, so kenapa aku nak menyusahkan diri aku ntok sesorang yg bukan lagi menjadi hak aku ? bukan ke tu satu kerja yg sia2 dan tidak mendatangkan faedah langsung kepada diri aku ?  yea , dulu aku memang seorang yg bodo kerana sgt mudah mempercayai seseorang ,, senangnya hati perempuan aku dilenturkan dgn ayat2 keramat bodo kau ,, ahhaa :D

tapi syg ,, kebodohan tu hanya berlaku dulu kala jea ,, tidak lagi sekarangg ,, mungkin kerana aku dah mula matang dalam segala hal ,, aku dah mula boleh berpikir secara baik ,, terima kaseh la atas apa yg kau dah buat ntok aku ,, dannnnnnnnnn aku akan buktikan dekat engkau perubahan yg kau nak tu ,, dan bila dah sampai masa tu ,, kau akan menyesal sebab buat aku mcm tuu ,, sebab ALLAH tu maha adil ,, sekali kau buat mcm neh ,, berkali kali aku balas ,, bukannya aku nak habaq aku jahat ,, kau perlu dapat pembalasannya supaya kau tak membuat taik lagi dgn org2 lain kat luar sana ,,

bertaubatlah kau ,, jadi la sumone yg boleh dibanggakn , bukan seorang yg dikeji dan dipandang hina oleh semua pihakk ,,  moga kau akan jumpa jalan terbaik ntok hidup kau dan aku akan doakan kau bahagia dan sedaq diri kau ,, jangan lupa asal usul kau sudah la kan ,, yg paling best ,, one day ,, aku akan cari kau balik dan buat kau saket kepala mcm yg aku duk rasa sekarang ,, baik kan aku ? terima kaseh ;)

p/s : assalmualaikum ,, hormati org sekeliling dan jadi la sumone yg membahagiakan dan bukan menyakitkan ;))

1 comment:

  1. saia setuju pembalasan anda itu ! itu yg sebaik2nya yg perlu di buat khas untuk sesiapa yg tk bapa reti nk mengahargai . :)

    ReplyDelete