Sunday 26 June 2011

jumpa Capital A :))

assalamualikum ! apa yg berlaku arini ? hm ,, takde apa sangat melainkan aku jmpe Capital A ,, hm ,, arini balik skola then p lepak2 jup makan laksa ngan budak2 kelas ,, pastu kan ,, tepon bunyi then naik satu nama neh ,, *milo* ;)) dengan penuh kehairanan ,, aku pun angkat la kan ,, cangakk lagii ,, excited punya pasaii ,, aku bagi salam penuh kat dyee ,, hahaa ,, aku kenal Capital A neh dalam fesbuk and budak Teknik Kulim ;) dekat sgt ngan aku :DD

pastu kan , kan , dye kata dye ada kat kulim neh ,, nak jmpe takk ? dalam hati aku duk kata ,, *alaaaa ,, aku nga lepak neh ,, nak jmpe cena* hmm ;)  pastu kan , kan , aku kata nanti aku btau len nak jmpe ke takk ,, sepanjang otw balik tu aku pun pikiaq la nak jmpe ke dakk ,, aku lebih kepada segan sebenaqnya ,, nama pun perempuan kan ,,

kebetulan harini aku merancang nak p study kat tasik kulim ,, aku p sowg2 jea la ,, tak bwk hot stuff pun ,, hukk =_+ then aku kata kat dye ,, aku nak study ,, kalau nak mai jmpe aku kat sini ,, dye pun mai la ngan membe2 dye ,, seram sejuk aku rasa masa jmpe dye ,, aku penah rasa perasaan yg sama setahun yg lalu ,, seram sejukk ,, sakit perutt and bla2 :D setahun yg lalu masa aku jmpe ENCIK H ,, dekat tempat yg sama ,, argh ! kenangan teruk kott kat sana ;((

 tadaaaa , neh la Capital A ,, hahaa ,, thnx ncik asyraf sebab spent your time ntok jmpe saya :D

tak lama pun kami jmpe ,, mana boleh jmpe lama2 ,, aku nak study lagii kan ,, hehee lepas gelak2 ,, sembang2 ,, pandang2 ,, dye pun nak blah ,, ada hal katanya ,, btw ,, anda seperti ex saya yg pertama dlukk ,, hahaaa ;D raya t kita jmpe len okay ,, ;)

p/S : hari ni lebih baik dari semalam ;) assalamualaikum ;)

No comments:

Post a Comment