Saturday 25 June 2011

sikit2 lama2 jadi bukitt ;))

assalamualikum warahmatullah ! kabare semua ? sehad2 belaka ,, aku pun sehad sokmo ,, alhamdulillah ,, arini aku dapat menjalani kehidupan dengan baikk ,, syukurr2 ,, takde cacat cela ntok aktiviti aku arini melainkan aku TERJUMPA dengan beberapa rakan2 fesbukk ,, siap bertentang mataa lagii tau :DD bukan tentang jea , kenyitt sekali :DD

oke ,, terjumpa membe2 fesbuk bukanlah satu kecacatan oke ,, satu kegembiraan kerana dapat juga bersua muka walaupun tidak dapat bersembang ;( seperti biasa ,, aku tak tahu nak update apa ,, sebab setakat neh takda apa yg interestingg ,, hm ,,

harini ,, aku p umah membe aku ,, kak dye kawen arini ,, selamat pengantin baru kak ARESHA AFINIE dan pasangannya mohd ZUBIR ;)) much happiness to last a lifetime ,,  you so sweet la dearr ,, mak aii ,, lawa gila kott beliau tadii ,, serba putih ,, ngan lesung pipitt lagii ,, ngan rambut yg lawa lagii ,, aku plak yg terpesona tgk beliau ,,  ke jinjang pelamin jugak pasangan neh ;)

best kan tgk org kawen ? dapat tgk jea la ,, belum sampai masa lagi aku nak kawen *gataii tahap tenuk* :D insyaallah lagi 7 tahun aku kawen la ,, hampa tggu la tauu ,, insyaallah ,, papepun aku kena bagi laluan abg aku kawen dluk then baru aku boleh follow ,, aku takmau langkah bendul ,, hahaa :D calon dah ada tapi bila langsungnya taktau la kan ,, ada jodoh ada la kan ,, semoga bahagia la abg aku ngan kak fadzilah ;) amin!

hm , depa dah bahagia ,, aku bila lagi ? calon pun takde ,, bayang2 calon pun mcm takde ,, tapi aku tak kesah ,, aku muda remajes lagii ,, study pun tak abeh lagii ,, keje pun tak dapatt lagii ,, kereta sendiri pun belum beli lagii ,, umah sendiri pun belum beli lagii ,, kejar cita2 dlukk ,, tu yg pentingg ,, kumpul duitt dlukk ,, kalau dah sampai seru ,, kawen jea la kan ,, hahaaa ,, kalau boleh bila aku dah kawen t aku ada duitt sendiri ,, takde la nak mengharap duit laki jea ,, mampuihh aa kiraa *kasaq* ,, kan ? kan ?

zaman era globalisasi neh ,, pempuan pun perlukan duitt walaupun dah berumahtangga ,, jangan la nak mengharapkan duit suami sangatt ,, buat la something yg boleh menjana pendapatan diri sendirii ,, gurl power ! kalau kita2 a.k.a kaum perempuan neh ada duitt ,, kalau laki mintak cerai ka apa ka ,, takde la kita nak kalut sangat kan pasal kewangan ,, sebab kita mampu nak sara diri sendirii ,, takde la sehelai sepinggang ,, walaupun suami akn bagi nafkah tiap2 bulann ,, tu pun kalau laki bagi nafkah ,, buatnya dye ada penyakitt kelupaan nak bagi nafkah ,, tak ke payah ,, kan ? kan ?  bnde kena pandai yea adek2 ,, akak2 sume ;)

aku cakap mcm aku dah kawen plakk ,, perhatian : AKU SANGAT MUDA LAGI KOT NAK BERUMAHTANGGA ;) terima kaseh ;)

p/s : majulah kewangan demi masa depan ,, :DD assalamualaikum ! entry neh takde kaitan bagi semua yg hidup ataupun yg mati ,, yg baik kita ambikk ,, yg buruk kita pinggirr ;)

No comments:

Post a Comment