Thursday 16 June 2011

sedih kott ;(

assalamualaikun warahmatullah ;( arini mood saya tak berapa nak stabil , sedih tahap dewa ,, masa dalam kelas tasawwur lagi saya dah nak teriakk ,, tapi saja tahan ayaq mata takott membe nampakk , al maklum la , kelas tasawwur kan cantum dua class sekaligus ,, ramai kott dalam kelas tuu , malu la kalau depa nampak ayaq mata perempuan saya turun tup tap tup tap ,, saya maseh ada perasaan malu =_+

since balik skola , hati jadi tak tenteram , kepala sakett , resah , gelisah , sedih yg teramat sgt ,, tuhan jea tahu ,, then masa nga mewangikan diri (mandi) terkeluar juga ayaq mata tanpa disengajakan ,, ya allah , sedih sgt rasa time tu ,, nanges sepuas puasnya , terlalu tension dengan situasi yg semakin sukar neh ,, tak sanggup nak handel semua neyh ;(

sebab apa saya teriak ? sebab ditinggalkan kekasih ka ? apa ka ? maaf la nuh ,, bab kekasih dah lama ditinggalkan ,, lebih kurang sebulan yg lalu ,, apa yg saya nak tekankan di sini , saya tk nanges disebabkan seseorang yg bertitle *kekasih* harini =_= saya sedih sebab result exam mid year saya ,, teruk sgtt ,, siyes saya tak paham mcm mana boleh jadi teruk mcm neh ,, betambah sedih bila tgk muka cikgu2 yg kecewa ngan result2 kami semua ,, cikgu , sorry ;( tadi masa tasawwur , ustaz plak tanya,

ustaz SABRI ; iylia , kenapa result boleh menurun sampai mcm neh ? do something ,,
saya : ustaz , bukan result neh saja yg menurun , hampir kesemua result saya menurun ,, *sedikitt jujur*

siyes , saya sgt terharu bila cikgu2 ambik berat pasal saya ,, lepas jea ustaz tnya cemtu , air mata nak turun , aku tak mintak pun sume neh ,, then , ustaz ada luahkan perasaan kecewa dye to all students dalam kelas tu sebab result tasawwur sgt terukk ,, ustaz , kami bukannya tak sedaq diri , kami sedaq ustaz , kami dah buat setakat yg mampu ;( tapii ,, hanya tu yg kami mampu dapatkan ,, sory ;( dua masa ustaz kasi motivasi and kesedaran kat kami ,, semua senyap , langsung tak cakap apa2 ,, nampak sgt kami dah kecewakan dye dan semua cikgu2 lain :(

saya betambah tension bila pikirkan trial hanya lagi sebulan lebih ,, then SPM ,, ya allah , tak lama jea lagii ,, aku rasa aku jea kott terasa ketensionannya bila nak hampir2 ngan SPM neh , maybe laa ,, aku rasa aku ngan membe2 kne mula berubah dan menjadi lebih serius dalam segala hal ,, aku taknak tgk muka kecewa cikgu2 lagi ,, tak sanggup ,, rasa bersalah yg teramat sgt ,, bukannya aku nak belagak baikk , tapi bila dah timbul kesedaran sikitt ,,hmapa akan rasa apa yg aku rasa ,,

harap sgt2 , sume SPM candidates terutamanya students SMKJ , dapat buat yg terbaik dan dapat berikan kegembiraan kat cikgu2 ,, sikit pun jadi la =_= do the best guys ;) insyaallah , kita dah berjanji ngan allah , so study smart to make everyone proud ;)

p/s : to USTAZ SABRI , CIKGU ASHIKIN , CIKGU YATI , CIKGU ROHANI , USTAZAH HUSNA , CIKGU ASRI , PUAN PUVANA , PUAN DALILAH and MADAM KHIARANI , please doakan kami semua =_= bye hampa , assalamualaikum ;(

No comments:

Post a Comment