Wednesday 15 June 2011

saja syiokk2 ;)

assalamaulaikum ,, sila jawab , jangan duk buat bodo plakk , tunjuk sikit yg hampa tu pandaii ,, hehee ;) saya boring sebenaqnya tapi saya nak update blog jugak tengah2 malam yg dingin ini , huk ;) skema ? kesah ka ? *kasaq* oke lha , everyday , saya mesti usha blog sendiri tak kira waktu , kalau saya nak bukak , saya bukak la kan ;) ekot tahap kerajinan ;)

masa tgh bukak tu , saja la saya nak baca balik entry2 yg tak berapa nak busuk saya selama neh ,, apa yg dapat saya lihat , hasil penulisan saya tak cukup baik dan belum cukup kasaqq ;DD im still new kot dalam bidang2 memblog dan di blog neh , so terang2 la tak bape nak matang hasil penulisan2 tersebut , dimaafkan ? mekaseh ;)

but saya sure , sikit2 lama2 jadi bukit ,, maksud saya ,, awai2 mmg la mcm neh , bila dah setahun dua insyaallah penulisan saya akan menjadi lebih matang dan dapat dibanggakan oleh pihak2 luarr , hukk , siyes bak ang , saya sgt2 la tak terer dalam mengeditt blog neh , edit header ke apa ka ,, mmg tak terer , teringin juga nak ada blog comeyy2 , ala2 gegurl giteww ,, then background kaler pinky2 ,, ada katun2 ,, comeyy wehh , dukacitanya , saya maseh belum arif ntok mengedit neh ;(

tadi pun ,, saya cuba2 la jugak edit background belog neh , dan dapat la beberapa comment yg tak membina dari adek tersayangg ,, hahaa ,, maap weyh ;) antara commentnya :

tak lawa la ,,
susah nak baca la ,,
gambaq yg sebelum neh lagi lawa ,,

ah , banyak sgguh comment kau , p tdoq sana :D tapi saya ambik jugak comment2 tak membina dari adek saya tuu ,, sebab bagi saya budak2 tak reti membohongg ;) so apa yg depa cakap tu mungkin ada betuinyaa ;) mekaseh la aqmal haikal ;p

tadi saya blogwalking , then terserempak dgn satu blog neh ,, comey belognya dan comeyy jugak ownernya ;) minah neh ati kering sikit but penulisan dye syiokk ,, ala2 gengster manje gituu ,, hahaa ,, nice blog KECHIK ;) buat mcm kechik neh usha blog aku ,, *saja syiokk sendiri* btw , tahniah for me kerana sanggup meneruskan perjuangan dalam bidang alah neh :DD

p/s : cuba sesuatau yg baru tak salah kan ? atleast you will get pengalaman ,, sory la , saya tak terer english :D k la , bye , see you next time ,, insyaallah kalau umuq panjang ;) assalamualaikum ;)

No comments:

Post a Comment