Tuesday 28 June 2011

hari kejohanan SMKJ kali ke 20 ;)

bila bertalu rentak di kalbu ,, hasrat yg tersirat semakin ku buru ,, bila bergema laungan gempita harapan bernyala nadi ku berganda ,, gemuruh jiwa semangat membara dari puncak ingin ke angkasa ,, berkalungkan bintang berkelipan ,, menyerlah jauh dari yg biasa ,, ungkapan ini bukan sekadar bermimpi ,, segalanya pasti akan terbukti nanti ,, :DD

assalamualaikum semuaaaa ;) ahkak kembali lagi okay ,, hampa suka ke tak ka ,, ada ahkak kesah ? takdeeeeeeee doe :DD semangat tak tgk aku harini ? semangat kan ? kan ? tggu lagi tak semangatt ,, again and again ,, piala kejohanan dijulang oleh rumah TOK JANGGUT a.k.a KUNING ;) ahh ,, mak bangga nyahh ,, walaupun aku tak sumbang banyak bagi umah kuning tapi kehadiran aku dah cukup bermakna kerana aku la tukang sorak bagi peserta2 yg masuk acara tuu ,, apa yg penting ? semangattt ! :DD

nak kata aku gedik la tu duk tepekik pekik kat padang bagai kan ? nyah ,, mulut kau jaga sikitt ,, aku terpekik ntok bagi semangat kesukanan kat depa ,, kami 1MALAYSIA ,, :DD sanggup aku berpanas dan meghitamkan lagi kulit aku yg mmg hitam neh ntok depa ,, papepun ,, tahniah buat pemenang2 terutama pemenang umah TOK JANGGUT ,, TOK BUKAN SEBARANG TOK :DD

boleh gagah meriah la jgak sukan kali neh ,, tapi 4 or 3 tahun lepas lebih meriah hari sukannya ,, rendu zaman muda2 dluk ,, tetamu pun tak ramai ,, biasa2 saja ,, errk =_= tahniah juga dekat kawan2 aku yg sanggup masuk kawad fo the last year mereka di sini (SMKJ) ;) terbaikkk ;)) sayangs hampa <3 sat nak kasi hampa usha sikit gambaq yg aku dapat dari pelajar SMKJ ;) 





gambaq pertama : kawad kaki bagi umah tok janggut ,, nampak tak abg lebah tu ? comei kan ? hahaa :DD
gambaq kedua : time neh aku tak sure apa yg depa tgk ,, rasanya depa tgk persembahan tekwando ;) tekwando best :DD
gambaq ketiga :  kawad kaki bagi budak2 khas ,, semangat depa berkawad ;))
gambaq ketiga : usha yg pegang bunga mangga kat hujung blah sana tu ,, hot stuff aku kott ,, ayu :) hehee ,, lawa dye ;)) dan lawa jgak maskot umah hijua ,, meghelippp ;D
gambaq keempat :budak2 ngan ready nak mula acara yg menggunakan kaki ,, maksudnya acara lari2 ;)
gambaq kelima : kawad kaki PBSM ,, hm ,, boleh la walaupun agak kecewa sedikitt =_=
gambaq keenam : acara ntok budak2 pendidikan khas dan hotstuff ayu ngan wanie pun terlibat ntok bagi sokongan ;)
gambaq ketujuh : adek2 tekwando dan sir rosnan mereka ,, etty terbaikk , you do so well today ,, memang hebat la hang bagi pecah kayu tuu ,, ;) girl power !
gambaq kelapan : tu abg bombeee yg dipanggil bigshow ,, semangat giteww masa depa buat acara tarik tali ,, yg sedihnya ,, acara tarik tali menang kat umah merah =_= untung la depa ada big boss ,, huk :D
gambaq kesembilan :  budak2 duk tgk umah mana menang ,, terjerit jerit :D

p/s : dah la tu kan ,, assalamualaikum ;)

















No comments:

Post a Comment