Tuesday 14 June 2011

awak !

assalamualaikum ,, arini aku update dua entry sebab aku agak kepanasan hati ,, sikit saja , tak banyak ;) entry kali neh nak melayan perasaan ckit dan ingin share apa yg suka dan apa yg saya tak suka ;) first , saya agak tersentap dgn beberapa pihak ;)

situasi pertama : kenapa bila kita rapat dgn sesorang lelaki terutamanya di sekolah la kan , pasti akan ada mulut yg mengatakan depa tu couple ? apa yg cetek sgt pemikiran org2 tersebut ? jenuh la kalau lelaki ngan perempuan kalau rapat ckit dah kata couple la , awek la , hape la ,, takleh nak berkawan langsung la kalau cemtu ,, sometimes dalam persahabatan , kita maseh memerlukan lelaki ! ,, baik masuk skola convent jea , sume perempuan , takyah nak ada lelaki ,,

situasi kedua : agak bengkekk bila someone tu dah lupakan kita ,, lebih tepatt dah lupa membe ,, aku tak kisah sebenaqnya kalau kau nak lupakan aku pun sebab maseh ada ramai yg boleh aku buat kawan ,, lumrah idup kalau ada org yg taknak ingat kat kita ,, bak kata topik sygs ,, NVM ;p

situasi ketiga : agak sedih bila owg tu buat dunno kat aku ,, kalau kau nak buat cemtu kat aku boleh ,, sebab aku pun boleh buat apa yg kau buat tu cuma aku takmau ,, sebab aku maseh ada iman ;) alhamdulillah ,,

situasi keempat : tolong faham aku kalau kau nak aku faham kau ;) simple kan ? kalau aku dah explain dari awai tapi kau tak faham jugak ,, tu bukan lagi masalah aku naa ;) sebab aku tak bape nak suka membebankan pikiran aku ;) aku neh bukannya sehad sgt , mati awai kang susah plakk , hukk =_=

yg tu jea la kot kan ,, yg penting jgn buat aku terasa hati yea , sebab aku tak suka ,, bukan aku jea tak suka rasanya ,, sume org pun tak ske ,, saya bukan jenis serbu teruih kalau awk buat saya terasa tapi awk akan dapat akibatnya nanti *jahat*

p/s : bye sume ,, assalamualaikum ,,

No comments:

Post a Comment