Thursday 2 June 2011

storyyyyyyyyyyyyyyyyy =_=

assalamualaikum ;) alhamdulillah arini saya dapat update blog dgn jayanya ;) aktiviti arini ? pagi2 p skola sbb ada class tambahan then p karok kejap :DD pastuh , balik kampungg =_= mcm2 keje kne buat kat kampung sebab ari ahad neh ada kenduri kahwin my akak sygs ;) eh , sejak bila cik sepet ada akak ? akak sedare laa ;) meriah betuii kampung saya tadi *ayat skema*,, penat pun ade ,, kenduri ahad neh , so skrg kena start ready2 laa , pelamin dye lawa kott ;) sila la datang kenduri ahad neh kepada yg sudi ,, tiada paksaan ;) act , byk story yg hendak saya share ,, tapi taktau nak start dari mana so saya ambil keputusan takyah la cter apa yg hendak di share tuh ,, just nak share satu gambaq neh yg diambil oleh photographer Zack Ash dan Iem Qzeachi *sila serach mereka berdua neh di fesbuk yea*dekat bangunan terbengkalai kat belakang DEWAN PUTRA KULIM ;)

tadaaaaaaaaaaaa ! neh la gambaq dye ,, lawa dak ? lawa kan ? kan ? ;))

gambaq neh dah lama kami ambil tapi baru skrg dapat upload ;) thnx ntok photographer2 tersebutt ;) nice job guys ! loveyou ,, hahaa ;DD hm ,, macam2 dugaan yg kami tempuh masa buat photoshoot sepanjang hari tuu , but kami tetap sabaq walupun kadang2 saya rasa mcm nak *meletup* huhu =_= yg tu jea kot yg dapat di share dgn anda2 semua ,, esok ada class english plakk , best2 ,, tapi taktau nak p ke dak ,, hee =_= insyaallah p ;)

p/s : happykan diri , tetapkam iman ,, mantapkan hati yea ;) assalamualaikum ,, bye hampaa ;) see you ;)

No comments:

Post a Comment