Monday 6 June 2011

kebahagian dalam keseronokan ;)

hye hampaa ! assalamualaikum ! tak jwb dosa kalau jwb syg ,, alhamdulillah ,, walaupun salu menghilang tapi ada lagi yg maseh syg ,, siapa ? mana la saya nak tau ,, hehee ;) oke la , setelah menghilang ntk beberapa hari kini saya akan sambung balik ntok menulis coretan2 hidup ,, hahaa ;D

kemana saya menghilang ? kejap hilang kejap timbul ? saya busy yea adek2 sume , mintak maap ;) apa yg dibusykan sgt tu ? busy menguruskan wedding ANIS LIYANA dan pasangannya MOHD ASMADY ;) alhamduliilah , wedding depa ari ahad bersamaan 5 haribulan june berjalan dgn lancar ,, dan meriah ,, apa yg meriah sgt tu ?

meriah nya sbb aku karoke dekat owg punya wedding ,, first time buat keje gle tuu ,, hehee , alhamdulillah sore aku agak sedap :DD terima kaseh kpd yg memuji sore saya masa tuu =_= mesti hampa nak cakap aku muka tak malu kan ? eh ,, kesah ke aku ? diri aku , so aku bole buat apa jea yg aku nak buat asalkan tak melampaui batas , kan ? kan ? ;) aku memang gila karok ckit ,, pantang dapat mic , hukk =_=

oke la , lupakan ttg karok ,, masuk balik bab wedding tadi ,, siyes cakap , gaun masa pengantin perempuan potong kek tuu sangat2 cantekk ,, kaler putih suci ,, *teringin* alhamdulillah , akhirnya mereka kawen jugak ,, semoga kekal ke anak cucu dan sepanjang hayat ,, amin ;) neh ada beberapa gamabq yg boleh saya share ngan anda2 sume ;)

tadaaaa ! pengantin ? bukan la , neh cik sepett ,, pendek ? gemuk ? yea , saya tahu laa ;p saya pun nak interprem jugakk ;)
naa , neh la pengantin dan pengapit2nya ;)
pelamin ;) lawa dak ? mekaseh ;)
hantaran daripada pihak perempuan ;)
special nya majlis neh ,, kami tidak menggunakan kompang bagi menyambut pengantin dan tetamu ,, kami menggunakan pakcik2 serunai neh bagi menggantikan kompang ;) sedap bunyinya , tak caye ? cer try , cer try ;)

oke la tuu , cukup2 la neh kan ,, terima kaseh kerana membaca ;) assalamualaikum ! ;)

p/s : kpd budak2 skola please take care urself masa holiday neh oke , rendu hampa ,, bye ;)















No comments:

Post a Comment