Wednesday 1 June 2011

kesiputan !

assalamualaikum ,, tak jawab dosa ,, kalau jawab syg ;)) alhamdulillah maseh ramai yg saya saya walaupun dah lama saya tak update blog mory2 nehh .. hehee .. kenapa lama tak update ? soalan yg bagus ,, bnde alah neh buat hal so tak dapat den nak update ,, maaf kerana buat anda merindu :DD *gediks* act ,, tajuk entry neh tak sama dgn apa yg saya nak share yea ,, 

first ! happy birthday to meeeeeee pada 24 May yg lalu ;) 


alhamdulillah ,, saya dah cukup 17 tahun ,, dah boleh amek lesen kete ,, hehe *jgn jeles* cik sepett ,, takde buat majlis besaq2 ka sempena hari kelahiran awak dalam dunia yg indah nie ? *ayat skema* ,, guys ! saya tak perlukan sambutan harijadi yg besaq2 neh ntok sambut harijadi ,, cukup la sekadar membe2 dan org tersayang ingat hari tersebutt ,, btw ,, terima kaseh kepada mereka2 yg wish ,, yg nyanyi lagu happy birthday and yg bagi hadiah for mee especially akak ZUBAIDAH from lower six sbb bagi kad birthday ;) walaupun simple tapi bermaknaa ;)) ,, saya hargaii dan saya teharu ;) thnx jugak ntok cikgu yg wish ;) terima kaseh sgt CIKGU ASHIKIN and MADAM KHIARANI ;) 

tapiiiiii ,, apa yg tak best masa birthday aku ialah time tu kami ada mid year exam ,,
tak best kan ? sambut ngan paper2 exam jea la ,, huk =_= seronok kot jawab mid year exam kali nehh ,, we had some fun :DD btw , saya nga tggu ENCIK ***** belikan saya DOMO ;DD sekarang neh tgh musim cuti skola ,, boringg oke ,, ade plak kelas tambahan ,, yg tu boleh gagah lagi laa ,, dalam seminggu neh baru sekali aku p ,, hebat dak ? :DD rendu SMK JUNJONG ,, rendu nak kacau cikgu2 ,, buat lawak ,, rendu membe2 ,, rendu nak jumpe adek2 angkat ,, hm ;( tak suka cuti skola ! ops ! =_=

p/s : enjoy holidays hampaa elok2 k ,, kot2 la bukak skola nanti cikgu2 soh hampa buat karangan pengalaman semasa cuti skola :DD next week nak p terengganu plakk ,, harap ada bnde menarik la kat sana :) bye hampaa ;) assalamualikum ;)

No comments:

Post a Comment