Wednesday 6 July 2011

aishiteruuuu ;))

menunggu sesuatu yg sgt menyengalkan bagiku ,, saat aku harus bersabar dan terus bersabar ,, menanti kan kehadiranmu ntah sampai bila aku harus menunggu sesuatu yg sgt sulit ntok aku jalani ,, hidup dlm kesendirian sepi tanpa mu ,, kadang aku berpikir mencari pengganti mu saat kau jaoh di sana ;))

walau raga kita terpisah jaoh namun hati kita selalu dekat ,, bila kau rendu pejamkan matamu , dan rasakan aku ;) kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh , terhapus ruang dan waktu ,, percayakan kesetiaan ini pada ketulusan aishiteru ;))

gelisah sesaat saja khabar mu aku curiga ,,  entah penantiaan aku takkan sia2 ,, dan berikan satu jawapan pasti ,, entah sampai bila aku harus bertahan .. saat kau jauh di sana rasa cemburu ,, merasuk ke dalam pikiran aku melayang ,, tak tentu arah ttg dirimu ,, apakah sama yg kau rasakan ? =_=

terima kaseh sbb cuba ntok buka hati aku ,, terima kaseh juga sebab sanggup terima aku seadanya ,, yg penting , aku sayang hang :DD okay ? hahaa :)) assalamualaikum ;)

No comments:

Post a Comment