Wednesday 20 July 2011

happy birthday ENCIK F dan ENCIK S ;)

happy birthday guys !

assalamualaikum ! ;) harini mood biasa2 saja ;) harini update blog . esok dengan jumaat mungkin tak dapat nak mengarang kat sini ;) sebab ? busy sikit ;) so , hanya tinggal lagi beberapa menet jea lagi hari jadi kawan2 aku yang ke 19 kot ;)

saja aku nak wish awal2 . aku takot aku terlupa ;) btw , happy birthdays guys ;) may ALLAH bless you ;) makin meningkat umuq hampa kan ? alhamdulillah . belajaq rajin2 okay . happy selalu . kalau tak happy pun buat2 happy jea la .


neh nama beliau bagi birthday boy yg pertama ;) faizi <3

birthday boy yg kedua : shaf nama beliau ;)

dua2 budak neh lahir pada tarikh yg sama . aku dapat tahu pun dari sumber2 yg berkenaan . esok bersamaan 21/7/2011 hari kelahiran depa ;) takde tepung + telur ntok hampa =_= sebab aku bukan jenis mcm tu ;)

p/s : aku buat entry neh bukan ntok ambik hati , bukan nak mintak simpati , bukan saja nak ambik berat , bukan saja nak buat caring , bukan saja nak buat baik . tak kisah la nak kata apa pun kan . sebab aku dah tak kisah ;) happy la ngan hidup hampa okay ;) happy bornday , kawan ;)

No comments:

Post a Comment