Thursday 7 July 2011

pentingnya keluarga dan kawan dalam kehidupan ;)

assalamualaikum ;) hye korangg ;) today takde apa sgt yg nak d cter ,, just nak wish happy birthday mama jamilahh ;) terima kaseh sebab terima kami sebagai kawan kepada anak makcik ;) esok kami buat suprise kat makcik tau ,, sory la sbb buat makcik tertanya tanya ;) hehee ;)

teringat masa birthday PUAN ZAILINA (mak aku) bulan 5 rituh ;) plan aku berjaya jugak , aku buat suprise party ntok mak aku ,, aku mintak tolong dari budak2 hot stuff ntok masak la beli barang la ;) terima kaseh sgt ,, kenangan kita tuu ;) aku syg hampa gila dasyat laa ;) terima kaseh gak kat ENCIK WAHAB sebab sanggup sponsorr duitt ,, terima kaseh gak kat adek aku sebab buat muka tak malu p explain kat ENCIK WAHAB kenapa kami anak beranak nak duitt tuu ;) hehee

thnx jugak ntok kak long tersayang sebab tlg beli kek ,, thnx sebab sudi rahsiakan plan ya daripada PUAN ZAILINA ,,masa kami buat suprise tu hari jumaat ;) penghulu segala hari ,, hehee ,, pagi2 tu aku bangun then p pasar pagi ,, xpenah penah p pasar pagi ,, sebab PUAN ZAILINA punya pasaii ,, aku ngan membe pun p laa ;) pastu p menapak umah mama salmah ;) p memasak sume kat sana ,, siap masak apa sume ,, aku balik umah siapkan pinggan , cawan and segala bagaii ,, PUAN ZAILINA punya la heran sebab anak2 dye duk lap2 pinggan apa sume ,, aku kata kat dye yg aku nak ajak membe aku 5 org makan kat umah pada hari tersebut tapi masa tu kami lap pinggan ntok 30 org lebih kott ,, mau PUAN ZAILINA tak kalutt ,,

PUAN ZAILINA punya heran la ,, yg kami adek beradek kat dapuq tu duk gelakk ,, kesian PUAN ZAILINA time tu ;) hehee ,, bajet ntok parti tu tak banyakk ,, sikit sgt ;) hehe ,, tapi lebih 30 org boleh makan ,, aku tak ajak ramai2 sebab malaih nak basuh pinggan :DD lepas jumatt , p amek makanan sume ngan kak long ,, but before p amek makanan kat umah mak salmah , kami p beli kek kat honey bakery ,, gila babeng punya sedap kot ;) time tu ,, membe2 aku sume dah sampai umah ,, depa plak duk tggu aku ,, hehee ,,

masa aku bawak turun makanan ngan kek ,, PUAN ZAILINA mula heran ,, beliau tanya kek tu ntok sape ,, aku cakap la ,, *for you* ;) teruih dye teriakk ,, pastu ada la aksi2 teriak kat dapuq ngan tok aku ,, beliau sgt la terkejut sebab anak2 ngan membe2 anak dye buat kejutan kat dye ;) papepun aku syg PUAN ZAILINA ;) iloveyou okayy ,, esok nak buat suprise party kat mak jamilah plak , harap2 sgt bejalan lancar mcm birthday party mak aku ,, amin2 :) walaupun kami tak besaq tapi pemikiran kami matang ,, *cewah* hahaa :D

p/s : esok kita tgk apa yg berlaku okayy ,, bye hampa ;) assalamualaikum ;)

No comments:

Post a Comment