Tuesday 12 July 2011

walaupun tak suka , kita buat2 suka , boleh kott =_=

assalamualaikum ,, di sini ada satu pengumuman ,, dengan sedih dan duka citanya dimaklumkan bahawa salah seorang guru kita telah kembali ke rahmatullah pada pukul 11.30 pagi tadi ,, diminta semua pelajar sedekahkan alfatihah kepada arwah TUAN HAJI ABDUL RAHIM =_= al fatihah ! ;(

akhirnya beliau pergi meninggalkan kami semua , terkejut juga la sebab pagi tadi arwah datang ke skola tanpa menunjukkan tanda2 yg arwah akn pergi meninggalkan kita semua =_+ rest in peace cikgu ! ;( terima kaseh byk sebab mengajar saya sebelum2 neh ;(

mcm2 bad news yg aku dapat harini =_= pressure gila babeng ! apa punya la dugaan neh ,, sabaq jea la kan ;) aku tau aku mampu handle , nak teriak rasa ,, aku handle dengan teriak banyak2 ;(( aku tak sanggup tau dak ,, kenapa la aku kena ikot jejak dia ?

awak , berpisah jugak kita nanti ;( takpe kot awak ? =_= awak jaga diri awak nanti ,, saja saya nak ingatkan awak awai2 ,, jgn bagi org ngorat awak okay ,, yg penting , iman awak kena kuat dan doakan iman saya juga kuat okay ;( saya tinggalkan awak kejap jea , insyaallah tak lama ;) selalu2 la ingat kat saya yea ;) 

btw , tahniah la untuk mereka2 yg terpilih ntok PLKN 2012 ;) tahniah sebakul dua ntok kalian ;) tabahkan hati okay ;) insyallah pengalaman kat PLKN nati akan jadi kenangan terindah , cewah =_=

No comments:

Post a Comment