Thursday 14 July 2011

keresahan dan kegembiraan si ibu ;) dan kebahagian saya ;)

assalamaualikum ,, semalam seharian PUAN ZAILINA kerisauan ,, sebab ? sebab anak kesayangan dah start keje ,, haih2 , hahaa ;D beliau punya la resau takot jadi apa2 kat anak sulung beliau itu ,, maklum la , siapa tak sayang anak , saya yg sentiasa disamping beliau plak nak tergelak tgk beliau , ehhee

saya la yg tenangkan beliau ,,  bukan beliau saja yg risau ,, ENCIK WAHAB yg berada di penang tu pun resau sama , haih ,, pasangan suami isteri neh mmg sehati sejiwa ,, beliau berdua mmg akan resau kalau anak2 beliau start keje ,, masa saya keje dulu pun beliau berdua resau jugak , sebelum nak pergi keje tu mcm2 pesanan serta ingatan ,, sampai saya boleh hafal la apa yg hendak di katakan oleh beliau ;)

lepas abg saya balik keje semalam , mcm2 soalan yg ditanya oleh beliau , naseb baik abg saya yg mood nya agak baik semalam sanggup menceritakan apa yg patut ;) beliau siap pegang tgn anak beliau lagi nak tgk ada calaq apa2 ka ,, tgn jadi kasaq ka padahal anak beliau bukannya keje di tempat yg memerlukan tenaga yg sgt2 banyak ;)

alhamdulillah , abg saya mcm seronok jea keje tu ;) bukan senang beliau nak suka sesuatu kerja ,, *senyum lebaq* ;)) keje rajin2 okayy ;) mak pun happy bila tgk hang suka kerja tu ;)

p/s : iloveyou awak ;) terima kaseh sbb sudi merepek ngan saya semalam ,, ehhee ,, assalamualaikum ;)

No comments:

Post a Comment