Friday 29 July 2011

pakai helmet masak ayam ?

happy with budak2 kelas harini ;) have fun kott ;) buat BBQ together ;) gelak2 bersama . thnx kawan . best moment ever . pasni kita buat lagi makan2 kalau ada rezeki la kan . alhamdulillah , takde yg bermasam muka atau pape jea . sejuk perut aku tgk . hehe . kalau mcm neh selalu kan bahagia . ye tak ? sekali sekala buat aku bahagia pun heaven jugak kan =='

gelak sebab tengok awie belajaq naik rxz . gelak sebab paan dengan kicap masak ayam bakaq sambil pakai helmet bagi mengelakkan asap . haih . macam2 ragam . PUAN ZAILINA dan jiran beliau pun tersenyum ngan gelagat kami ;) hilang serabut di kepala brain aku . lupa sebentar masalah dengan folio seni yg belum siap . hee / sorry cikgu ! ;) terima kaseh ntok semua yg membantu . appreciate sangat ;) terbaik di antara yg terbaik ;)

pesanan ntok seseorang : kenapa awak muncul saat saya tgh bahagia ? kenapa hubungi saya balik ? saya ingatkan awak dah tak pedulikan saya dan bahagia di sana dengan awek kontrak awak . saat2 awak nak balik sini , awak call . berbelah bagi saya rasa sama ada nak angkat ke tak . btw , terimakaseh la sebab sudi bertanyakn khabar . dan welcome back , kawan ==' terima kaseh jugak sebab masih ingatkan saya . saya harap hubungan kita akan tetap sebagai kawan yea dan tak lebih dari tu ;)

p/s : awak bahagia ngan hidup awak dan saya bahagia dengan hidup saya yea . adil bukan ? ;) to ENCIK SAYANG : saya sayang awak tapi saya sayang keluarga saya lebih lagi . hehee . jangan buaih2 tau awak . jaga diri kat sana naa . ilyou ;P assalamualaikum ;)

No comments:

Post a Comment