Friday 8 July 2011

senyum selagi mampu ;)

assalamualaikum ! hehee ;) harini seharian aku kat rumah laki aku a.k.a awie sygs :DD ada motif kenapa aku bertapak kat sana dari pagi sampai la pkol 7 tadi ;) aku hanya la salah seorang daripada mereka2 yg menolong awie ntok menyiapkan segala barang ntok party mama jamilah a.k.a mak awie a.k.a mak angkat aku ;))

belum pape dah diangkat sebagai mak angkat ,, kelas gitewww ;)  sgt menyeronokkan kot harini ;) free jea rasa otak harini ,, tak gaduh nak pikiaq byk bnde ,, hanya pikiaq kat someone tu jea ,, naseb bek la someone tu memahami ,, hehe ,, mak aku pun kasi greenlight lagi aku nak p umah awie ,, terbaikk PUAN ZAILINA ;) aku gerak pkol 9 lebih then siap2 barang ,, pastu p mandi ayaq tejun plak , yg tu terbaik sekali ,, pagi2 mandi ayaq tejun ,, sejuk abeh badan ;)

then , masak2 apa yg patot ,, first time seumuq hidup aku , aku rasa saket kepala yg teramat sgt masa tolong kin masak , nak pengsan rasa , mungkin sebab terlalu panas or apa ntah ,, alhamdulillah , aku maseh hidup ;) btw , tengs ntok mereka2 yg datang ;) *buat macam aku tuan rumah* hahaa :D hot stuff aku sume segak2 belaka harini ,, ala2 YUNA pun ada ,, HANA TAJIMA pun ada ,,nampak sgt satu geng ngan aku ;)and tengs ntok ustazah kami yg sgt sporting ,, sayang USTAZAH HUSNA ;)







agak sengal sikit bila pakcik polis duk buat roadblock , yg tu serabut sikitt ,, naseb bek ada jalan kampung ,, so kami redah jalan kampung tu jea la ,, polis semakin berkuasa ,, semua neh gara2 bersih tu la ,, polis2 mengetatkan proses keluar masuk pengguna jalanraya ,, depa nak tgk kott ada pengguna yg sekongkol dengan geng2 bersih yg ntah bersih ke dak =_=  takpela , asalkan polis menjalankan tugas ;)

kepenatan yg teramat sgt neh membuatkan aku akan tidur dengan nyenyaknya malam neh ;) sgt indah ;D *sila jeles*

p/s : we had joy , we had fun ;) senyum selagi boleh ;) rahsia tetap rahsia ;) seberat mana pun masalah kita ,, senyum saja ,, kalau nak teriak pun takpe ,, teriak puas2 ,, yg tu la aku selalu duk buatt ,, teriak selagi aku tak buta , hukk =_=  assalamualaikum ;)

No comments:

Post a Comment