Sunday 10 July 2011

selamat kembali ke tempat pengajian ,, hahaa :DD

haii ,, assalamualaikum semua ;) alhamdulillah , harini berjalan dengan lancar ;) hehee ;) okay , kita akan gunakan bahasa malaysia yg baik ya untuk entry kali ini ;) agar semua dapat faham dengan mudah . boleh lagu tu ? harini pergi ke sekolah dengan semangat yg luntur sahaja ,, tiada semangat untuk bergedik gedik , =_=

mcm biasa , pukul 7.20 saya akan bergerak untuk ke sekola bersama adik kesayangan saya iaitu ayu ;) hm =_= sesudah sampai ,, parking motor tu adalah penting ;) selalunya saya parking moto  bersebelahan dengan motorsikal pelajar lelaki ,, kerana apa ? kerana saya gengster ,, 

sila jgn jeles ;, then , mesti la buang helmet dulu , takkan nak pergi mcm tu saja kan , jatuh saham kami berdua :DD sila berpikir secara baik yea adek2 ,, lepas tu pun , kami terkedek2 menaiki bukit yg terdapat di sekolah tersebut dan seterusnya menaiki tangga , penat tapi tiada apa la ,, kalau nak berjaya mestilah harus menempuhi kesusahan dulu bukan ? ;) saya tau ayat saya tidak boleh blah ;)

sebenarnya hati saya berbelah bagi untuk ke sekolah harini kerana saya ingin pergi menghantar membe2 saya pulang ke tempat pengajian mereka di kl ;) tapi saya hanya akan menghantar mereka di stesen bas kulim sahaja ;) huhu ;) disebabkan pelajaran lebih penting so saya gagahkan jua diri untuk ke skolah ;) membe2 saya naik bas pukul 2.30 petang ,, saya abeh skola pkol 2.40 =_= semasa di skola saya , otak ligat utk berpikir cemana nak balik awai ,, hehee ,,

akhirnya ,, ada jugak peluang utk balik awai ,, ahhaaa ,, hendak seribu daya ;) hehee , terima kaseh cikgu yati ;) then , saya ajak awie utk teman saya ke stesen bas ;) alhamduliilah beliau sudi temankan ;) demi menjimatkan minyak ,, saya naik moto ngan awie ,, lagipun beliau bawa moto lebih laju drpd saya ;) so , cepat la sikit sampai ke sana ;) hehe , sudah sampai , kami hanya memandang bas plus liner tu dari jauh ;) jadi la kan ;) nak teriak rasa sebab tak dapat nak face to face , grr !

saya dan awie memandang bas tersebut dgn pandangan yg sayu , cewah ! hahaa ,, awie kata saya romantik kerana sanggup juga datang tgk membe2 saya walaupun dari jauh ;) saya menghargai kawan2 ;) lepas bas tu gerak ,, saya pun apa lagi ,, cari meja , letak beg then order makanan ,, lapaq weh , makan laksa sotong ,, feveret2 ! hilang rasa sedih di hati bila perut kelaparan , mahap :DD awie belanja ;) sayang awie <3

neh la membe2 saya tersebut , maap la kerana gambau mereka kaler hijau ala2 shrek , sayang depa dua sangat kewtat ! hahaa *gediks*

p/s : hampa dua jgn lupa diri naa ;) hehee ,, nanti raya jgn lupa balik sini :DD kita raya sama2 *saja buat ramai* ;) jgn lupa bawak balik beruang ntok aku , assalamualaikum ;)

No comments:

Post a Comment