Monday 18 July 2011

sebulan yg lepas takde masalah berat sangat yg kena aku pikir , tapi sekarang ? =_=

besar sangat ke salah aku ? besar sangat ke dosa aku kat kau sampai kau nak layan aku mcm neh ? sedih gila ;( puas aku mintak maaf . puas aku terangkan segala gala nya . nampaknya macam kau tak boleh terima . salah aku jugak ke ?

kalau kau taknak maapkan aku . tu dah jadi urusan kau dengan ALLAH . yg aku tahu aku dah mintak maap . takde niat nak buat kau macam neh . kau ingat aku suka nak buat macam neh ? aku tak suka okay situasi mcm neh . sebab aku tak boleh nak fokus study . asek mengeluh jea keje aku . just kadang2 jea teriak tu pun sekejap jea = ='

hilang sudah iylia yg selalu happy . gelak besaq . kepala gila-2 . bila nak gelak jea duk teringat masalah yg aku tak mintak neh ;( kesian la kat aku sama . haih ! sabaratul minal iman =_= takpe la kan , aku redha weh , serius aku redha . nampak mcm kuat kan aku ? memang pun ! ;)

p/s : harap sgt suatu hari kau akan maafkan aku dengan rela hati . awie kata : kadang2 seseorang tu dekat mulut jea dye kata benci tapi sebenarnya tak . harap2 apa yg awie cakap tu betul la . amin ! ;(

No comments:

Post a Comment