Monday, 11 July 2011

awak kata , saya kata :))

awak kata BM saya teruk ,, sibuk jea kan awk neh , hahaa :D rajin plak awk perhati setiap butir ngan bahasa saya dalam blog neh ,, nampak sgt awk syg saya ,, huhu ! masuk metro muka depan kang wak , mau kot ? :DD

awak kata suara saya matang ;) awak kata saya kasaq ;)sebenarnya kan awak , saya hanya kasaq dengan kaum lelaki saja ,, sebab apa ? sebab lelaki neh tak boleh layan baik2 sgt ,, tapi sy akan layan awk sebaik mungkin ,, gedik tak saya ? =_= hahaa , budak gedik neh la yg awak syg kan ;)

awak kata cara saya layan awk dalam ******** ngan luar lain ;) memeyyy laa ;) dalam ******** saya hanya layan lebih kurang jea ;) kat luar saya akan layan awk sebaik mungkin ,, biaq umum nampak saya kasaq lebih baik dari nampak saya mcm gedik tahap tak hengatt =_=

awak kata awk bertuah sebab dapat saya ,, awk kata terima kasih sebab boleh terima awak ,, awk kata hidup awk dgn saya ;) saya tahu awak akan menghargai saya lebih baik dari ex2 saya sebelum neh , insyaallah ;)

awk , saya nak kata yg saya pun bertuah sebab kenal dgn awak ,, persahabatan yg biasa menjadi luar biasa , hehee ;) =_=  awak , kita jaoh kan , selalu persahabatan jarak jaoh neh byk dugaan dan pasang surut nya ,,

awak , habehkan study awk , lepastu balik sini tau ,, kuatkan iman awak ,, kesetiaan dan kejujuran tu penting tau awk ? ;)) dan , saya akan ingat semua nasihat awak yea ENCIK JA ;)

p/s : saya bangga dengan awak ,, hahaa ;) assalamualaikum ;)

No comments:

Post a Comment