Saturday 30 July 2011

selamat berpuasa kawan2 ! ;)

salam satu malaysia kawan2 . agak2 terlalu awai ke sayaa update blog pasal puasa neh ? err . ke saya terlalu semangatt ? hekk ;) ofkos saya semangat okay . bulan mulia datang bertandang lagi . alhamdulillah , sayaa dapat berpuasa lagi pada tahun neh . yeay !

tadi sayaa balik kampung tok asma . kami ada buat makan2 ckitt sempena nak ramadhan neh . keluarga kami memang suka bab makan2 neh . tapi tak semua keluarga dapat berkumpul . tak kisah la kan . kami buat BBQ tengah hari rembang *ayat org kedah* . alhamdulillah , aku masak sedap . hahaa :D *angkat bakul sendiri*

btw , selamat berpuasa buat kawan2 sekelas , keluarga tersayang , adek beradik sedara mara , keluarga bakal mentua , kawan2 facebook yg tak jemu like status sayaa . heee . selamat yea ;) puasa bagi penuh yea bagi kaum adam . yg kaum hawa tu ada ABC kan , ABC means ALLAH BAGI CUTI ;) untungnya seorang perempuan ;) manisnya menjadi wanita ;)

to encik hazril : first thing kau buat lepas balik sini iaitu terjah rumah saya yea ? malangnya saya tak ada kat rumah . hehe . maap yea . takde rezeki ntok kita berjumpa walaupun kita duk dekat . terima kasih la sebab rajin koling2 saya , kawan ;)

to ENCIK SAYANG : selamat berpuasa tau . rajin2 kejut saya ntok bangun sahur dan semayang subuh ;) hehe . sayang awak gila dasyat .

p/s : bulan puasa neh banyakkan ibadat yg boleh menambahkan bilangan pahala kita tau . bagi gemuk sikitt pahala2 kita nuh ;) setahun sekali jea sambut ramadhan yea dak . bagi budak2 skola yg tak dapat makan waktu rehat disebabkan berpuasa , kita buat la baca2 yassin cikit time rehat tu takpun study .ikot la ajaran aku neh ;) insyaallah bahagia hidup . hekhek ! assalamualaikum ;)

No comments:

Post a Comment