Friday 15 July 2011

senyum mcm biasa boleh kan ? syg hampa ;)

assalamualaikum ;) taktau nak update apa ,, sebab a few days neh takde plak aktiviti yg boleh di share ngn hampa ;) just beberapa masalah kat skola yg aku taktau apa punca nya dan aku taknak amek kesah , sebab ? sebab aku dah penat nak melayan kerenah sorg2 =_=

sorry to say ,, kita belajaq nak happy2 jea ,, tayah la buat perangai yg boleh menimbulkan kehairanan org lain sebab org yg depa akan tanya nanti sah2 la aku =_= kadang2 aku hairan dan sgt hairan ,, jgn sampai satu saat aku taknak dah jumpa sape2 kat sini ,, sebab tu la aku selalu kata aku nak blah dari sini ,, aku nak sambung belaja jaoh2 so aku tak perlu nak pikir masalah sape2 ,,

aku syg hampa tapi kadang2 hampa akan buat ayaq mata perempuan aku turun sikit2 ,, bukan sebab hampa jahat maybe sebab perangai masing2 ,, kita selalu nanges sama2 ,, gelak sama2 , tido sekatil , makan sepinggan , minum secawan , duit sedompet ,, segala benda kita share bersama kecuali buah hati ,, buah hati tak boleh share okay ;) hm =_=

aku taktau kat mana silap dalam persahabatan kita neh ,, siyes aku taktau ,, tu urusan hampa ngn Allah ,, yg aku boleh buat bila setiap kali aku p skola ,, aku just buat mcm takde apa yg berlaku ,, aku layan semua membe aku sama rata ,, padahai dalam hati duk serabut ,, membe2 yg lain pun boleh nampak apa yg berbeza dalam geng kita ,, taktau aku nak jawab apa ,, aku just jawab *takde pape pun , okay jea* ;)

nampakk ? aku dah berbohong ngan membe2 kita sendiri ,, adeh =_= berubah la demi aku , kalau rasa tak heaven sgt nak berubah demi aku ,, berubah la ntok diri sendiri ,, tak rugi bukan ? ;) ingat la , kita sama2 nek satu kapal ntok SPM ,, kita sama2 nak berjaya ,, lupa ka segala harapan kita ? ;( aku takkna marahkan sape2 ;) aku hanya nak tgk perubahan dalam diri masing2 termasuk diri aku ,, boleh kan ? ;) love hampa sgt dasyat no matter what ;) nak benci kat aku lepas neh pun takpe sebab aku buat entry neh ,, yg penting aku dah luahkan apa yg aku rasa , dan aku nak kita happy balik mcm sbelum neh ,, boleh kan ? ;) thnx yea ;)

p/s : happy kan diri dan maafkan satu sama lain ,, kita kan adek beradek ;) kemana jea kita pergi mesti bersama ,, kalau aku dah salah paham dengan apa yg berlaku , tlg pahamkan aku okay ;) persahabatan tu penting ;) tak salah kalau kadang2 kita mengalah ;) mengalah demi kebaikan diri jugak ,, assalamualaikum ;)

No comments:

Post a Comment