Friday 29 July 2011

pagi yg indah =='


salam satu malaysia . awal gila aku bangun harini . nampak sangat hampa boleh ambik aku sebagai bini hampa sebab aku bangun awai harini . pastu update blog plak . haih ;) hati saya sedikit berkecamuk serta terumbang ambing sedikit . hm . saya jea tahu sebab apa . ya allah , kuatkan hati dan perasaan . aku tahu aku kena tempuh dugaan yg mendatang mulai harini . insyaallah la kan aku dapat handle semua neh dengan baik . doa2kan sama tau ? terimakaseh ;)

ENCIK SAYANG , penerimaan beliau terhadap awak baik2 saja . kita doakan tak ada apa2 yg berlaku dalam hubungan kita yg masih baru neh even tak baru sangat la kan . tapi bagi saya masih baru dan begitu jugak awak . cuma persahabtan kita sahaja yg lama . hampa peham ka ? =='

saya risau la awak , saya takut hati dan iman saya tak kuat . tolong jaga saya baik2 please walaupun sayaa boleh jaga diri sendiri . saya manusia biasa yg boleh berubah bila2 masa sahaja . berubah ke arah kebaikan ataupun keburukan . rendu hang , ngek ;) assalamualaikum :)

    untung la bakal menantu seorang chef ;D

No comments:

Post a Comment