Tuesday 19 July 2011

kesengalan kau terserlah ;p

okay , aku dah penat ! benci aku ? aku pun benci kau jugak . penat okay nak melayan kerenah orang . kau boleh la benci aku sepuas puas hati kau . AKU DAH TAK KISAH . aku dah mula malas nak ambik port apa yg kau rasa kat aku .

sengal la kau . bodo semacam jea aku tengok . kenapa la aku kena kenal dengan someone like you ? dugaan sungguh =_= penat okay nak jaga hati org . bukan hati kau jea aku kena jaga .banyak hati yg aku kena jaga . nyah kau dari hidup aku . kau taknak aku kacau hidup kau lagi kan ? okay done . aku pun tak hingin lagi dah nak kacau hidup kau yg tak boleh mendatangkan keuntungan untuk aku walau sesen pun . huh !

sekali kau buat aku mcm neh . berkali kali aku akan balas . aku takkan balas serta merta okay . perlahan lahan aku akan balas . aku nak kau rasa apa yg aku rasa . baru adil kan ? hahaa ! biar kita sama2 rasa perit kan . baru suwitttttttttttt . nyampah aku ;p

No comments:

Post a Comment