Tuesday 26 July 2011

over the moon ;))

PUAN ZAILINA ! kenapa tak kejut NUR AQMAL IYLIA ABD WAHAB tadi pagi ? kesian saya sebab lewat bngun harini . haih ! ;)) sekali sekala takpe kott . hekk =='

cer tengok , cer tengok . tajuk entry aku mcm bahagia jea kan . hahaa :D memang pun ;) ENCIK SAYANG tak bagi saya update blog sedih2 sgt . baik bos ! ;) hee ; tapi harini mmg aku happy tapi bercampur sedih sikit =_= nak tahu sebab apa dak ? kompom nak tahu kan ? aku kenai dah hampa cena ;)

sedih sebab membe tersayang a.k.a salah seorang adek kesayangan saya masuk hospital pkol 3.30 pagi tadi disebabkan gastrik . kesian budak mata molat tersebut . get well soon , gorgon =_= mishyou okay ;) mumuahx ! :D abaikan MC yg anda dapat dan datang skola secepat mungkin nah . trial around the corner = =' lepas berita membe aku masuk hospital , dapat plak message membe aku yg sorg lagi demam . adeh . sakit abeh semuanya ;( pastu , dapat plak berita yg tak syiok dengaq bila sampai skola . masyaallah . sabau jea la kan = ='

org punya masalah , aku plak yg kalut kan . biasa la tu kan , anak2 buah sakit so kena la ambik tahu sama ;) berita gembira yg buat aku happy dan senyum sepanjang di skola adalah kemaafan dari seorang membe yg aku kenai agak lama . akhirnya dye sudi mintak maaf kat aku ;) thnx yea . saya maafkan awak dan awak maafkan saya . saya harap awak mintak maaf semalam tu ikhlas okay . saya tak suka nak bermusuh ngan org sekeliling saya :) thnx a million nah ;)

awak dah buat senyum saya kembali ngan msg awk tu . hahaa :D btw , take care okay . get a new one tau ;) hm , harini bebrapa kali aku tetido time math . ngantok gila ==' syaitan duk bergayut kat mata banyak sgt la kot . huhu . dugaan nak belajaq memang cemtu la kan . takpun sbb aku terjaga beberapa kali semalam .

p/s : cukup la kot . nampak mcm entry aku kali neh happy go lucky dak ? hee ==' to ENCIK SAYANG : terima kasih sbb happykan saya dan sabar dengan saya walaupun saya tau saya tak banyak masalah dan baik . hekk ;) assalamualaikum ;)

No comments:

Post a Comment