Wednesday 27 July 2011

depa salin baju depan umah aku ? :D

phew! nampak tajuk entry aku ? otak tu tolong jgn berkaler kaler sangat yea ;)

first sekali . biarlah aku menceritakan apa yg terjadi dari awai pagi sehingga la ke lewat malam . sila bukak mata luas2 bagi mereka yg mempunyai mata yg sepet macam seorang budak tu ;) ==' budak tu tengah baca blog aku sekarang neh ;) terasa ? takmau2 ;)

6.30 pg : bngun tido then mandi apa semua . complete !
7.20 pg : gerak ke sekolah yg berdekatan . done !
7.45pg : start pembelajaran yg membuat hati aku bercampur baur dengan mcm2 perasaan . good !
10.20 pg : angkut beg then pegi ko'op ntok beli makanan bersama abg bigshow , zulhusni , madet , yon ;)
1.25 tghari : tamat PnP ;) happy !
2.00 tghari : perhimpunan kokurikulum . bad !
3.15 petang : balik rumah dengan menaiki PJX ;) terbaik !
6.00 petang : keluar bersama adik kesayangan .
7.15 malam : balik dan rehat .
8.30 : tunggu kedatangan awie ke rumah bersama konco2nya . dan melihat mereka buat show di MRSM kulim ;)
9.45 malam : pegi tesco beli phone .
10.50 malam : balik rumah dan berehat sepuas puas nya sambil minum air soya ;)

segak okay membe2 aku bila pakai baju melayu . kaler kuning giteww ;) yg terbaik , hampa datang umah aku dengan pakai baju biasa pastu tukaq plak baju melayu depan umah aku . haih . hahaa :D terbaik show hampa tadi even hampa kena buat show last minute . you guys make ustazah proud , congrats ;) *terabuq english aku*

part lawak dan buat aku bangga sikit adalah , aku terjah landmark ngan awie . tapi , awie berpakaian baju melayu siap bersampin lagi . dah mcm org baru lepas akad nikah . aku plak pakai biasa2 jea . jeans , tshirt , sweater , org sekeliling duk usha pelik jea . kesah aku ? hahaa :D sekali kami jalan jea , depa duk tengok pelik jea . mcm tak biasa plak kan . haha :D best moment ever ;) next time kita buat lagi yea ;)

p/s : awak . rindu awak okay . rindu membe awak jugak . jaga diri nah . jangan buaih2 sgt kat sana tau , b ;) assalamualaikum ;) bubuii =='

No comments:

Post a Comment