Monday 25 July 2011

kerisauan dan kemalasan bercampur ;)

harini mood belajaq tak membuak buak seperti selalu sedangkan trial spm aku tinggal beberapa jam dan beberapa minit saja =_= mana pegi la kesedaran aku ntok belajau neh . heran aku . selalu aku rajin jea . study secara online . bukak buku malam2 . tapi sekarang dah jarang . jarang sgt .

mana p la angin ahmar kerajinan aku ? sila kembali ke pangkuan aku . come to mama please . hahaa :D tapi harini sedikit bangga apabila ustaz puji aku sebab datang awal kelas tasawwur berbanding kelas yg lain . *kembang okay* ;) nak p awai kelas ustaz punya pasai , habeh aku tinggal membe2 kat belakang . sorry nah . hampa lambat sgt ;) hehee

masa duk sibuk siapkan folio seni tadi , ada seorang hamba allah ajak buat makan2 sikit sempena nak sambut RAMADHAN neh . aku setuju gila ngan ajakan hamba allah tersebut . hehee . bincang punya bincang akhirnya banyak kepala yg setuju nak buat makan2 tu . kira on la . lepas semayang jumaat kita buat okay :)

PUAN ZAILINA dan jiran kesayangan aku pun setuju nak buat makan2 kat area rumah kami sebab kawasan perumahan kami ada tempat dan ruang yg sgt luas untuk menjalankan aktiviti mengeratkan silaturrahim ;)  yg terbaik rumah banglo sebelah umah aku neh tidak berpenghuni . so aku akan ceroboh masuk banglo tersebut untuk dijadikan ruang makan . kesah ? hahaa ;D sape soh buat rumah banglo sama besaq ngan rumah aku ngan ZULHUSNI kan ? :D

have a nice weekends , insyaallah ;)

p/s : buat jiran tersayang  tolong aku kemas  umah tersebut yea . hehee :D syg hang six sense :D
kepada awak : rindu awk la , ngek ;) assalamualaikum ;)

No comments:

Post a Comment