Wednesday 10 August 2011

ALLAH menguji hambaNya dengan dugaan ==' part 2

kebebasan milik kita =='

assalamualaikum . salam ramadhan semua :) semalam saya berduka , harini saya gembira . mari kita sambung cheqita pasal semalam bagi mereka yang selalu follow blog saya neh terutamanya ENCIK SAYANG . iloveyou . HAHA ==' maaf yea , selingan semata mata ;)

okay , semalam keluarga tersebut bertungkus lumus menyelesaikan masalah mereka . setelah di buat persetujuan , akhirnya si anak gembira bukan kepalang . alhamdulillah . gembira nya si ibu juga tidak terkata disertai pula dengan adik beradik mereka yg lain ;)  senyum semakin lebar , maka diri pula makin dekat dengan pencipta . seperti yg saya kata bukan , semua yg berlaku ada hikmah . dugaan yg mendatang membuatkan si ibu serta anak-2 lebih dekat dengan ALLAH ;)

gembira rasa bila saya mendapat berita tersebut setelah pulang dari sekolah . hilang segala penat lelah setelah mendengar berita baik dari PUAN ZAILINA ;) disebabkan kegembiraan tu , sayaa tidur sepuas-puas nya . hahaa :D org lain yg gembira , saya yg tolong sambut =='

harini juga saya belajar secara baik di sekolah . banyakkan buat latihan math , baca note perdagangan dan sebagainya . harini juga kurang mengantok di kelas walaupun saya lambat ke sekolah harini ==' huk ! saya terbabas tido pagi tadi . naseb bek sempat bangun ;) is not the right time ntok skip kelas sebab trial is around the corner . only a few days more . 14 sampai 25 haribulan ogos ;) cannot wait lha ==' lepas trial , raya sepuas-puasnya sebelum menjadi mangsa SPM pulak ;) itu yg paling terbaik dalam hidup .

p/s : senyum bermakna :) assalamualaikum ;)





No comments:

Post a Comment