Saturday 6 August 2011

list name *kawan* sayaa selama neh ;)


salam ramadhan semua . sila baca tajuk entry saya . bukan saya nak menunjuk bukan nak berbangga . saya hanya nak menceritakan ;) takpe kan ?

Fazriq-Azlan-Hazril-Nizam-Faizi . 

ENCIK F - asal negeri sembilan . bekenalan masa saya form1 dan beliau form2 . sekarang saya dah form5 dan dye takde form dah :D persahabatan yg agak lama dengan beliau . malangnya tak kekal . takde rezeki . hm ==' memutuskan persahabatan disebabkan kesalahan masing2 . alhamdulillah , masih contact each other dan tiada benci antara satu sama lain .

ENCIK A - anak kelahiran perak . umur 20 . detik pekenalan : masa hari pertama saya pindah ke rumah baru .  sangat baik dan sangat menghormati kaum hawa . sepanjang bekenalan tak pernah beliau meninggikan suara mahupun marah . untung sape yg dapat beliau . malangnya org itu bukan saya . hehee . beliau dah ada kehidupan yg baik sekarang . alhamdulillah :)

ENCIK H - berumur 18 tahun . pekenalan selama setahun mengajar sayaa macam2 benda . dan saya lebih matang dalam sesuatu perhubungan . pengalaman mengajar kita . beliau seorang yg baik , tegas dan sangat mengambil berat . tapi malangnya juga , hubungan tak dapat dikekalkan atas faktor2 tertentu yg tak dapat dielakkan . beliau juga mempunyai kehidupan yg baik sekarang selepas pulang dari sintok . alhamdulillah . semoga bahagia okay ;) wish you all the best in whatever you do ;)

ENCIK N - sweet , caring . yg tu jea yg saya boleh sharing kepada hampa-2 semua . hehee . kenal dalam FB . tapi pekenalan hanya sekejap . biasa la kan . belajar rajin-2 tau ;)

ENCIK F or ENCIK SAYANG - pekanalan yg masih baru dan masih dalam proses kenal hati budi . hekk . kenal juga dalam FB . anak kelahiran penang . persahabatan yang mulanya sebagai kawan dan musuh tetapi bertukar menjadi satu perhubungan yg baik dan istimewa . baik , caring , kepala otak beliau sama dengan sayaa . senang cerita , beliau dan saya mempunyai banyak persamaan . kalau dapat kekal tu alhamdulillah la kan ;) kerana saya dah penat nak kenal someone else dan memulakan perhubungan yg baru ==' ada sorg neh pun dah bahagia dah ;)

perhubungan sayaaa dengan seseorang tu selalunya kekal lama . tapi tak semuanya . semuanya berpisah disebabkan kesalahan masing-2 . maklum lah kan , masing-2 masih muda remaja ;) pergaduhan tu adalah perkara biasa . perbalahan itu la yang akan jadi kenangan . kenangan dalam sesuatu perhubungan . sayaa neh kecik2 dah pandai bercinta . hahaa :D bukan becinta , tapi berkawan *ayat selamat* ;) the best part adalah , semua *kawan* saya neh akan mempunyai huruf Z pada nama mereka ;)

p/s : assalamualaikum ;)

No comments:

Post a Comment